Posle lepe Fly Fishing (mušičarske) sezone na salmonide došlo vreme da se peca na našim ravničarskim vodama. Zima se zaleće tako da se i naši strimeri povećavaju na one od 10-15cm i više + pribor se saopreme u klasi #2, 3, 4, povećava na #8, 9, 10, mušičarske strune, sa onih za fine prezentacije prelaze na one maksimalno debele i teške, da bi nosile „leteće ćilime i tepihe“ koje bacamo za štuke.Po Vojvodini ima puno voda tipa Dunavaca, Kanala, Bara, Barica, Jezera, ali na žalost k… Ceo tekst >

Iznenađenje posle magle novembar 2021.Sredinom jeseni često posećujem Zasavicu (Mačvanska Mitrovica), kako bi strimerima lovio štuke u jesenjoj sezoni koja na toj vodi kratko traje. Tamo je ribolov zahtevan sa malo dana kada je štuka baš aktivna. Vođeni tim iskustvom ostali ribolovci je slabo posećuju, jer se uglavnom vrate razočarani. To nije kod mene tako, jer na toj vodi mogu slobodno da mašem iz čamca dok na mnogim drugim terenima nemam te uslove. Ujedno uživam u prel… Ceo tekst >

Pošto je lovostaj na meni najdražoj reci Gradac počeo prvog oktobra, a kako sam slobodno mogu reći navučen na mušičarenje, 30. oktobra otišao sam na reku Đetinju sa svoja dva klubska prijatelja Markom Ivanovićem i Aleksandrom Obućinom.Dan je bio više nego izuzetan po svu trojicu. Naime, toga dana uspeli smo na veštačku mušicu prevariti veći broj krupnih lipljena, čak smo imali čast na koji minut na štapu imati đetinsku mladicu.Ipak najveća riba toga dana bio je lipljen koj… Ceo tekst >

Kraj oktobra meseca znači kraj niskog letnjeg vodostaja na Ribniku i pokretanje ribe na intenzivnu ishranu pred zimske minuse (lipljen) dok se autohtoni pegavi stanovnik Ribnika sprema za poslednju finalnu pravinu pred početak mresta već sredinom novembra. Ovo je obećavajuće vreme da se očekuje ulov kapitalne potočare, ali i lipca.Zoran i ja smo već upoznati sa Sanom i Ribnikom ovoga puta pozivamo tri gosta da nam se po prvi put pridruže u trodnevnom jesenjem ribolovu na… Ceo tekst >

Na moj komentar „Bravo Ranđo, retkost da se ovako nešto ulovi na nimfu i mahač. Pošalji nam malo priče o tom ulovu!“Poslao nam tekst pa ga objavljujem: Ovako napiši: Ranđa zakucao soma od 100cm na nimfu-dudinku, u Žitorađi, na delu reke Toplice koji je toliko zagađen da su ribe u novembru aktivne kao usred leta.Nimfa dudinkaU seriju lepih klenčića, upao je prvo som koji je brzo pokidao tippet, a ubrzo i ovaj, koji je nekim čudom savladan na kineski štap #5 (Leichi VPro). Takođe,… Ceo tekst >

U nedjelju ujutru za svoj slobodan dan isplanirao sam da mušičarim na Limu u Beranama. Ciljano sam lovio mladicu sa namjerom da treniram i da pokušam da mušičarskim priborom prevarim limsku ljepoticu. S obzirom da sam često imao slučajeva da na nimfu i lagan pribor zakačim mladicu i sve se završavalo kidanjem tipeta na kome je bila vezana nimfa. Ovog jutra spremio sam strimere koje radi moj drug i kolega iz tima Dino Ljuca, malo jači pribor i deblji tipet (najlon).Počeo sam od m… Ceo tekst >

Za prošli vikend u oktobru 2021. javio mi se prijatelj Žan (Žan Valentinčić) i pitao da li ću u utorak negde u lov. Odlučili smo da idemo u RD Mozirje na rijeci Savinji. Iz Kopra smo krenuli u 6 ujutro i oko 8.30 stigli u Mozirsku šumicu gdje smo uzeli karte i krenuli u lov preko RD kolibe. Odlučili smo da preskočimo tokom pecanja tako da svi prvi krenu u sledeći bazen (vir – tolmun) i za manje od 5 minuta sam već imao jednu šarenku (kalifornijsku pastrmku – op.urednika) brzo smo je slika… Ceo tekst >

Korčanica je desna pritoka rijeke Sanice i u mjestu Sanica, BiH, se ulijeva u Sanicu. Sama rijeka je kratkog toka i uvijek je bila prirodno mrijestilište za sve salmonide koje žive u rijeci Sanici i Korčanici (potočna pastrmka, lipljen, mladica, ..). Nekada je potpuno bio zabranjen ribolov na njoj!Na skoro samom izvoru rijeke Korčanice postoji ribnjak.Ove godine su sa velikim građevinskim mašinama ušli u rijeku i uređivali korito rijeke, čime su uništili život u tako lij… Ceo tekst >

Nedelja 17.10.2021. lijep dan. Otišao sam do Ribnika da se nađem sa drugom iz Londona Nermin Pobrić da se malo družimo i pecamo zajedno. Kad sam došao vodostaj je bio idealan. Popili smo kafu u Aqua. Tamo smo dobili info da je velika gužva na vodi. Zbog toga smo otišli do ribnjaka da pecamo na delu Ribnika gde izlazi voda iz ribnjaka jakim tokom (žbuk).Sreća nije bilo nikoga tamo od mušičara. Ja sam bio s jedne, a drugar sa druge strane žbuka. Ganjao sam jednu veliku kalifu, ali bezu… Ceo tekst >