Prelijepa mušičarska avantura na Neretvi, Plivi i Ribniku ove 2021 godine.Pogotovo mušičarenje na Neretvi je za mene jedinstven i poredljiv sa rijekama Novog Zelanda. I Neretva zahtjeva opreznost i delikatne prezentacije nimfe, da bi vam dala mogućnost da osjetite njezin dragulj, to jeste mekousnu pastrmku, na mušičarskom štapu.Pliva je davno osvojila moje srce i rado lovim na njezinim obalama. Ovaj put nam se naročito smilovala i omogućila nam ulove prekrasnih prim… Ceo tekst >

Poštovanje gosp. Ivane,evo par riječi i fotki sa rijeke Bune. Slobodan dan iskoristio sam da odem na rijeku Bunu i da lovim na nimfu. Po nekom svom običaju prvo popijem kafu u obližnjoj kafani konobi „Gold Fish“ malo razmotrim situaciju i dešavanja na vodi, zatim spremanje i na vodu. Dok sam tako sjedio primjetio sam par mekousnih kako kupe na površini mušice, pa sam to i snimio.Moja pozicija gdje lovim je na drugoj strani rijeke. Sa te pozicije bolje i preciznije mogu prezenti… Ceo tekst >

Poštovanje Ivane, juče (04.09.2021.) na Sani, jedan od onih dobrih dana za mušičarenje (ff). Lipljen je uzeo žutu jednodnevku #18, naravno na dry fly. Bilo je neizvjesno, jer sam koristio Stroft 0,10mm podvez. Ali zbog veoma malog vodostaja Sane i nedostatka kiseonika, riba je pružala manji otpor i brzo je završila u meredovu.Namjerno sam poslao i drugu sliku od prošle godine, jer je bukvalno i taj prošlogodišnji uhvaćen na istom mjestu, samo na nimfu. E sad, da li se radi o i… Ceo tekst >

Još jedan dan sa mladim ribarom i učenikom Aladinom Đulkićem na Rijeci Unac.Započeli smo današnji ribolov. Dan je bio idealan za ribolov, oblačno vrijeme i ugodna temperatura. Pored mnogih riba koje je ulovio izdvojićemo dvije prelijepe kalifornijske pastrmke.Poslije ručka spustili smo se 9km nizvodno u selo Kulen vakuf na Rijeku Unu. Ribolov je i tu bio jako zanimljiv, tada sam i ja uzeo štap da uživam zajedno sa učenikom. Loveći lipljana zakačio sam kalifornijsku past… Ceo tekst >

Mušičarenje mladice za mene je od uvijek prestavljalo nešto nedostižno, nešto veliko. Tom razmišljanju je doprinijelo to da nisam imao adekvatan pribor za mušičarenje, ove plemenite ribe, kraljice Limskih brzaka. Dana 21. Avgusta 2021. godine se to mijenja, napokon kupujem adekvatan pribor namijenjen mušičarenju mladice. Štap ručne izrade 9.6 ft #7 uparen sa čekrkom #7 i sa tri šnjure (tonućom, plivajućom i intermedijalnom šnjurom) je došao u moje ruke. Danas 22. Avg… Ceo tekst >

RIBIČ: Rado Japelj, Vrhnika, Slovenija; Fotografija: Jan RozmanPribor: štap ADAMS KSTZ 10,5 stopa Rola: Favourite favo 46. Najlon: Konger steelon hi power 0.12mm.Nimfa: svetlo zeleni gamarus (napravio Jan Rozman)Riba: Soška pastrmka 87cm.Priča o ulovljenoj marmorati (soška pastrmka) je na ivici neverovatnog. Moj dobar prijatelj Jan Rozman i ja ambasadori smo u Sloveniji za španske euronimfing štapiće marke ADAMS FLYRODS. Budući da je novi ADAMS KSTZ štap lansira… Ceo tekst >

Ovo je ribolov u gornjem toku, iznad jezera, gde je sad jako mala voda i potpuno bistra, ali ima nekoliko velikih virova koji čuvaju ribu. Ima kapitalnih primeraka lipljana, preko 50cm (53 cm po našoj proceni), ali može da peca jedan čovek i čim se poplaši riba to je kraj.Luka Dimitrijević i ja smo imali nekoliko lepih ulova. Sve su ribe uredno vraćene u reku nakon fotografisanja.Priroda je prelepa!Nenad DimitrijevićFoto: Luka i Nenad Dimitrijević… Ceo tekst >

Poslije nešto lošijeg vremena početkom avgusta 2021. odlučio sam da nimfarim na mojoj omiljenoj rijeci na kojoj sam napravio prve korake u ribolovu.Rijeka Ljuboviđa je mala planinska rijeka i lijeva pritoka Lima. Takođe u Ljuboviđu se uliva rijeka Bistrica koja izvire ispod planine Bjelasice i daje Ljuboviđi dodatnu svježinu i čistoću. Po veoma malom vodostaju sam se odlučio za sitne nimfice veličine 16 i 18. LjuboviđaUšće Bistrice u LjuboviđuNa samom početku ribolov… Ceo tekst >

Dana 05. avgusta 2021. sam sa prijateljem posjetio revir u Donjem Vakufu na rijeci Vrbas. Kada smo došli do revira vidjeli smo da je voda bila pomutna, ali ni mutna voda nas nije spriječila da lovimo. Kako je voda bila pomutna stavio sam nešto svjetlije nimfe kojima sam dao moje nazive „ljubičica“, „hrđa“ i „crvena mušica“ od spenflex materijala.Riba je dobro radila na ove nimfe koje sam koristio. Ulovio sam dosta lipljena, a neke sam i uslikao, a neke nisam.Kolaž lipljenaPre… Ceo tekst >

Pa da počnem sa reportažom. Rijeka Savinja, RD Šempeter, trofejni revir. Konačno, poslije nekoliko otkaza zbog slabog vremena i visokih voda, pao je dogovor da se nađemo u subotu 24.07.2021. kod ribarskog doma u Preserju.Moram reći da smo karte kupili već na proljeće preko portala ribiškekarte.net sa popustom od čak 50%. Bilo nas je 7. Darko iz Varaždina, ja, Hamo sa kolegama iz Austrije i Njemačke: Saša, Ivan-Miki, Simon i Laudi. Neki od njih su došli već u petak navečer i mo… Ceo tekst >