Poštovani gospodine Ivane, po dogovoru vam šaljem opis kedisa.Za izradu kedisa koristio sam udicu TMC 9300, veličine #16. Za izradu repa koristio sam isperke od skalpa prirodnog petla, telo kedisa sam radio od prirodnog dabinga „zečije uvo“, porebreno je bronzanom žicom, grudi kedisa oranž dabing i cdc pero umetnuto između konca, krila kedisa su 3 pera natural CDC.Znam da insekti iz roda kedisa nemaju rep, ali ja uvek stavim na ovu imitaciju kedisa repić, jer mi se pokazao… Ceo tekst >

Renegade flyMožda i najpoznatiji predstavnik fantastičnih imitacija koje redovno imam u svojim kutijama je Renegade – Razbojnik. Te atraktor mušice u principu ne predstavljaju nekog konkretnog insekta iz prirode, ali ga ribe rado uzimaju s površine vode. Interesantna izrada ove imitacije omogućava da jako dobro pliva jer ima dva para nogu prednje i zadnje, pa je praktično nepotopiva. Prednje su od belog pera, a zadnje od braonMaterijali – uobičajeni za izradu ove imit… Ceo tekst >

Ulov – Nemanja Nikolić. Dana 13.07.2021, desio nam se nesvakidašnji dan na reci Gradac po broju ulovljenih pastrmki. Kako zajedno sa Nemanjom mušičarim poslednjih godinu dana, dogovor je bio da u popodnevnim satima prođemo deo od restorana „Skok po Skok“ do Šarenog platna.U ranijim izlascima smo primetili dve veće pastrmke koje smo do sada bezuspešno pokušavali da ulovimo. Pošto lovimo u paru, i naravno nismo sebični, uvek je rasprava oko toga ko će prvi da zabaci kada dođ… Ceo tekst >

Missionary flyMuha iz reda mokrih/strimera koja se lepo pokazala u lovu pastrmki – misionarka.Material-List:Tying thread:                     6/0, blackHook:                                 Streamer hook, long shank, #2 – 8Tail:                                    Hacklefibers, redRib:                                    Flat tinsel, redBody:                                 Chenille, whiteBeard/Hackle:                    Hacklefi… Ceo tekst >

Strimer kojim sam lepo lovio pastrmke na Gradcu. Malo su ga razbucale pastrmke.Materijal koji sam koristio:Olovna glava, udica ne znam koja je. Neku staru sam imao rasparnu.Rep – marabu,telo – braon flash dubing kineski.Flash trakice su išle od vrata uz telo i nastavljaju slobodno u repu. Al’ su ih pastrmke brzo pokidale zubima.I u grudima meko braon pero.Dodatno je otežan u telu olovnom žicom.Lepo sam lovio i na Ribniku u žbuku sa njim.To je strimer s kojim sam lovio i snimi… Ceo tekst >

Emerdžeri se koriste u mušičarenju za imitaciju određenih insekata u nastajanju, poput majske mušice i caddisa koji se izležu iz vode.Ličinke vodenih insekata koje se izlegu plivaju na površinu kako bi ušle u odraslu fazu života . Kad dođu do površine vode, riješe da otvore krila po prvi put. U ovoj fazi vrlo su osjetljivi na ribe – što ih čini lakim plijenom.Najbolje vreme za korišćenje emerdžera prilikom mušičarenja je kada primetite bilo kakvu akciju na površini vode. To… Ceo tekst >

Jedan lijep komplet nimfi koje sam pravim i koristim za takmičenje i u slobodnom ribolovu kada mušičarim. Jednostavne su, a učinkovite.Materijali koje sam koristio kod izrade:Jig nimfe sam radio na udicama 16#.Materijali za tijela nimfi, pero crnog fazana, pero zelenog fazana (farbano). Strugani paun, strugani horoz, dabing od zeca.Rep horoz i jareb.Oranž konac.Toraks vjeverica, svjetlucavi fleš.Tungsten 3mm.Nisam ih posebno slikao. Ovo je bilo napravljeno na b… Ceo tekst >

Da bi naša imitacija, koju pravimo, bila atraktivna ribama i/ili ličila na svoj original u prirodi moramo na naše imitacije postaviti i rep(ić). Insekti koji imaju rep iz reda jednodnevki, a njima se hrane ribe su grupa insekata koju često imitiramo.Spineri Radovanska rekaRep, bar kod jednodnevki igra ulogu stabilizatora imitacije (muhe) i poboljšava otisak koji ona ima na površini vode, pa je zbog toga jako važan. On povećava ukupnu površinu muhe, pa ona bolje plivaNek… Ceo tekst >