Dobili smo od prijatelja iz Bihaća prijavu ulova velikog lipljena od 56cm na reci Uni„Ivane šaljem ti ove dvije fotografije našeg prijatelja MUSLIĆ OSMANA na kraju ribolovne sezone na Uni sa ulovom lipen 56cm (lipljen). Lokacija Palučci rijeka Una, BiHOprema: Štap Orvis #4 od 9 fita, nimfa zečije uho vel. 16Hvala Ivane i srdačan pozdrav do nekog susretaZlatan Bešić“Hvala Zlatane. Osmane čestitke za ulov velikog lipljena!Ivan Korhner… Ceo tekst >

Iznenađenje posle magle novembar 2021.Sredinom jeseni često posećujem Zasavicu (Mačvanska Mitrovica), kako bi strimerima lovio štuke u jesenjoj sezoni koja na toj vodi kratko traje. Tamo je ribolov zahtevan sa malo dana kada je štuka baš aktivna. Vođeni tim iskustvom ostali ribolovci je slabo posećuju, jer se uglavnom vrate razočarani. To nije kod mene tako, jer na toj vodi mogu slobodno da mašem iz čamca dok na mnogim drugim terenima nemam te uslove. Ujedno uživam u prel… Ceo tekst >

Pošto je lovostaj na meni najdražoj reci Gradac počeo prvog oktobra, a kako sam slobodno mogu reći navučen na mušičarenje, 30. oktobra otišao sam na reku Đetinju sa svoja dva klubska prijatelja Markom Ivanovićem i Aleksandrom Obućinom.Dan je bio više nego izuzetan po svu trojicu. Naime, toga dana uspeli smo na veštačku mušicu prevariti veći broj krupnih lipljena, čak smo imali čast na koji minut na štapu imati đetinsku mladicu.Ipak najveća riba toga dana bio je lipljen koj… Ceo tekst >

Ulov – Nemanja Nikolić. Dana 13.07.2021, desio nam se nesvakidašnji dan na reci Gradac po broju ulovljenih pastrmki. Kako zajedno sa Nemanjom mušičarim poslednjih godinu dana, dogovor je bio da u popodnevnim satima prođemo deo od restorana „Skok po Skok“ do Šarenog platna.U ranijim izlascima smo primetili dve veće pastrmke koje smo do sada bezuspešno pokušavali da ulovimo. Pošto lovimo u paru, i naravno nismo sebični, uvek je rasprava oko toga ko će prvi da zabaci kada dođ… Ceo tekst >

Na moj komentar „Bravo Ranđo, retkost da se ovako nešto ulovi na nimfu i mahač. Pošalji nam malo priče o tom ulovu!“Poslao nam tekst pa ga objavljujem: Ovako napiši: Ranđa zakucao soma od 100cm na nimfu-dudinku, u Žitorađi, na delu reke Toplice koji je toliko zagađen da su ribe u novembru aktivne kao usred leta.Nimfa dudinkaU seriju lepih klenčića, upao je prvo som koji je brzo pokidao tippet, a ubrzo i ovaj, koji je nekim čudom savladan na kineski štap #5 (Leichi VPro). Takođe,… Ceo tekst >

Na takmičenju „Livno Open 2021.“ na rijeci Sturbi sam ulovio lijepog lipljena od 49cm za kojeg sam dobio nagradu za najveću ribu takmičenjaKoristio sam opremu: štap 10ft #3 Predvez 0.13mmLipljen 49cm na takmičenjuNimfa strugano pero pauna (quill) sa crvenom guzom i cdc nogicama na #16 udiciNagrada za najveću ribuMoje nagradeRiba je nakon mjerenja puštena.Na tom takmičenju sam osvojio prvo mjesto!Najveća riba na takmičenjuPrva trojica na takmičenju Livno Open 2021.… Ceo tekst >

Kapitalni lipljan iz SlovenijeJan Beguš, član RD Jesenice, Tržič i Radovljica, SlovenijaRibe: Lipljan 61cm, reka Sava Dolinka, RD Jesenice, Slovenija; Ulov ostvaren 7. septembra 2021. godinePribor i oprema: Cortland Competition 10’6’’ #3 štap, rolna: MC 3-5, struna za Euronimfiranje, španski lider i 0,12mm fluorokarbon tippet.Uhvaćen je na nimfu.Video zapis merenja ribe:Merenje pokazuje 61cmC&R!Original slovenački: Jan Beguš, član RD Jesenice, Tržič in Rado… Ceo tekst >

Nedelja 17.10.2021. lijep dan. Otišao sam do Ribnika da se nađem sa drugom iz Londona Nermin Pobrić da se malo družimo i pecamo zajedno. Kad sam došao vodostaj je bio idealan. Popili smo kafu u Aqua. Tamo smo dobili info da je velika gužva na vodi. Zbog toga smo otišli do ribnjaka da pecamo na delu Ribnika gde izlazi voda iz ribnjaka jakim tokom (žbuk).Sreća nije bilo nikoga tamo od mušičara. Ja sam bio s jedne, a drugar sa druge strane žbuka. Ganjao sam jednu veliku kalifu, ali bezu… Ceo tekst >

Dana 01.10.2021. je otvorena nova sulčarska (mladičarska) sezona kod nas u Sloveniji .I na kakav način se nisam bolje mogao predstaviti. Moj prijatelj Franci Jaklin i ja otišli smo ujutro u 7 sati do naše Save RD Tržič. Za dobar sat sam se slikao sa ovim prelepim sulcem. (Hucho Hucho) -mladica.Koristio sam Guideline LPKS mušičarski štap od 9′ 12# koja je bila HALO 79 DH i strimere sopstvene proizvodnje .. To je to ..Original slovenački: Danes (1.10.) se je odprla nova sulčarsk… Ceo tekst >

Pozdrav Ivane,evo nešto od mene, pa ti malo popravi … Otvorenje sezone sam imao ove godine na Savi, na delu RD Radovljica. Imao sam sreće i uhvatio ovu prekrasno mladicu. Nije mjerena, ali ima po mome negde od 110 do 115cm. Prvi put kod ribolova mladice sam vidio i backing sa role.Bila je strašno jaka riba!Štap je Loop Evotec salt #10, rola je Galvan torque T9, a strimer od oko 15cm moje izrade.Lep pozdrav iz SlovenijeAleksander Žižek… Ceo tekst >