Lijep julski dan ove 2021. na rijeci Ribnik sa prijateljem. Prvi dio dana je bio jako težak za ribolov, a velika sparina je smanjivala ugođaj na vodi.Poslije ručka se vrijeme promjenilo i ribolov je bio super. Ulovio sam puno lijepih lipljana od koji ću izdvojiti jednog. Riba nije mjerena ni vagana. Fotograf je bio Jota Duman ribočuvar.Ulov na nimfu size 20Štap hardy ultralite zefrus. Tippet hardy 0.10mm.Pozz Amir… Ceo tekst >

Pozdrav imenjače, evo nekoliko fotografija kalife (kalifornijska pastrmka) uhvaćene u subotu 24.07.2021. na reci Savinji u Sloveniji, revir ribiške družine Šempeter. To je moja najveća pastrmka do sada, 78cm i po slobodnoj proceni minimum 8-9kg, ruke su me zabolele nakon nekoliko sekundi poziranja za fotografisanje.Došla je na nimfu zečije krzno red tag u veoma mirnom i dubokom delu reke gde nije bilo prepreka i većih problema za izvlačenje. U meredov je prihvatio i iz… Ceo tekst >

Taj dan 16. maja 2021. smo Šimun Vugdelija i ja došli na vodu u čuveni revir Čikotina lađa na rijeci Cetini u Hrvatskoj.Nisam se puno mislio i na tipet od najlona 0.20mm sam zavezao princa na br. 8 i lovio. Ulovio sam možda do 10ak riba, jedna je bila 61cm nekoliko oko 50cm i ostale su bile manje ribe oko 35-40cmNeki od ulova taj dan. Fotografije moje i ŠimunoveKoristio sam štap Greys GR40Jure Šuća… Ceo tekst >

Ivan Milošević, Austrija; Mrena, kalifornijska pastrmka, potočna pastrmka i lipljan; Reka Ager, Austrija. Ulov ostvaren u julu 2021.Pribor Sage ESN 10ft #3Rola Sage Click 3/4/5Predvez STROFT 0.12mmSve ribe su uhvaćene na nimfu fazan red tag udica hanak jig superb #12, tungsten 4mm i 3.5mmTokom letnjih meseci na većini malo toplijih salmonidnih voda u Austriji moguće je uhvatiti letnji grand slam (poker riba), odnosno 4 ribe sa slike plus još i klena, to je sasvim normal… Ceo tekst >

Dragan Đekić, Banjaluka, RS, BiH; Potočna pastrmka nije mjerena; Rijeka Ribnik, RS, BiH. Ulovljena i vraćena nakon slikanja juli 2021.Ivane, ako ti je ovo zanimljivo za priču slobodno objavi…. Ključno je da je riba ulovljena na Ribniku na Vision XO Graphene rod #3 i na 0.10mm tippet…. Ulovio sam je na viđeno na gamarusa na #20Dugo sam je izvlačio baš zbog tog tankog tippeta, ali je kvalitet štapa upravo pomogao da savladam ovoliku ribu na tako tanak tippet…. Član sam u Hurch Pr… Ceo tekst >

Lipljan – Grayling lični rekord 48cm – DrinaVeljko Stojanović, Paraćin, Srbija; Lipljan 48cm; reka Drina, obala u Srbiji. Subota ujutru 26.jun 2021.Oprema koju sam koristio: Sage X 9 ft 6 jačina, Sa MPX- kanap, koristim ga zadnjih godina odgovara mi.Zelenaš se roji – Jun. Javlja se sporadično lipljan u naletima. Vodostaj nizak i pravo vreme. Malo sreće i znanja i eto lepog lipca na štapu.Vidim ga na sred Drine kako izlazi veliko leđno peraje i uzima mušicu, a mene adrenalin š… Ceo tekst >

Kalifornijska pastrmka 72cm – Darko DankovDarko Dankov, član RD Jesenice, Slovenija, Riba: šarenka (kalifornijska pastrmka) 72cm, reka Kolpa, RD Kočevje, Slovenija; ulovljena nedelja 27.6.2021.Pribor i oprema: štap cortland comepetition 10`6 #3, rola: scierra traxion 5six, predvez 9m french leader i podvez – tipet stroft GTM 0.10mm.Muha gammarus velikosti #18 vezača Mileta Kerkeza iz BiH.Riba je bila ulovljena na viđeno. Planski sam lovio lipljana na Kolpi. Rib… Ceo tekst >

Žan Valentinčić, Tolmin, Slovenija; Soška pastrmka 80cm; Idrijica, RD Tolmin, Slovenija; Subota 19. juni 2021.Oprema i pribor: štap: hanak competition superb xp 10’6 ft #3, špaga: sunray european nymphing, Predvez: Tiemco fluocarbon 0.12mmMuha: nimfa fazan na #12Riba je naravno nakon slikanja puštena. c&r!Lep pozdravŽanOriginal slovenački: Soska postrv 80cm Idrjica rd Tolmin Sobota 19 junij Stap: hanak competition superb xp 10’6 ft #3 Spaga : sunray european nym… Ceo tekst >

Kalifornijska pastrmka na reci Savinji moj trofejni ulov. U subotu 19.06.2021. ujutru okušala sam sreću u trofejnom delu reke Savinje u okrugu za mušičarenje Ribarskog udruženja Šempeter. Zbog brojnih brana, bazena i preliva, poznat je kao pravi raj za mušičarenje, gde je moguće uloviti velike, zdrave i jake predstavnike nekoliko vrsta riba i veličine do 90cm. Posle dva sata mušičarenja i dobrih ulova, uspela sam i da ulovim kalifornijsku pastrmku šarenku od 80cm.Uhva… Ceo tekst >