Na takmičenju „Livno Open 2021.“ na rijeci Sturbi sam ulovio lijepog lipljena od 49cm za kojeg sam dobio nagradu za najveću ribu takmičenjaKoristio sam opremu: štap 10ft #3 Predvez 0.13mmLipljen 49cm na takmičenjuNimfa strugano pero pauna (quill) sa crvenom guzom i cdc nogicama na #16 udiciNagrada za najveću ribuMoje nagradeRiba je nakon mjerenja puštena.Na tom takmičenju sam osvojio prvo mjesto!Najveća riba na takmičenjuPrva trojica na takmičenju Livno Open 2021.… Ceo tekst >

Kapitalni lipljan iz SlovenijeJan Beguš, član RD Jesenice, Tržič i Radovljica, SlovenijaRibe: Lipljan 61cm, reka Sava Dolinka, RD Jesenice, Slovenija; Ulov ostvaren 7. septembra 2021. godinePribor i oprema: Cortland Competition 10’6’’ #3 štap, rolna: MC 3-5, struna za Euronimfiranje, španski lider i 0,12mm fluorokarbon tippet.Uhvaćen je na nimfu.Video zapis merenja ribe:Merenje pokazuje 61cmC&R!Original slovenački: Jan Beguš, član RD Jesenice, Tržič in Rado… Ceo tekst >

Nedelja 17.10.2021. lijep dan. Otišao sam do Ribnika da se nađem sa drugom iz Londona Nermin Pobrić da se malo družimo i pecamo zajedno. Kad sam došao vodostaj je bio idealan. Popili smo kafu u Aqua. Tamo smo dobili info da je velika gužva na vodi. Zbog toga smo otišli do ribnjaka da pecamo na delu Ribnika gde izlazi voda iz ribnjaka jakim tokom (žbuk).Sreća nije bilo nikoga tamo od mušičara. Ja sam bio s jedne, a drugar sa druge strane žbuka. Ganjao sam jednu veliku kalifu, ali bezu… Ceo tekst >

Dana 01.10.2021. je otvorena nova sulčarska (mladičarska) sezona kod nas u Sloveniji .I na kakav način se nisam bolje mogao predstaviti. Moj prijatelj Franci Jaklin i ja otišli smo ujutro u 7 sati do naše Save RD Tržič. Za dobar sat sam se slikao sa ovim prelepim sulcem. (Hucho Hucho) -mladica.Koristio sam Guideline LPKS mušičarski štap od 9′ 12# koja je bila HALO 79 DH i strimere sopstvene proizvodnje .. To je to ..Original slovenački: Danes (1.10.) se je odprla nova sulčarsk… Ceo tekst >

Pozdrav Ivane,evo nešto od mene, pa ti malo popravi … Otvorenje sezone sam imao ove godine na Savi, na delu RD Radovljica. Imao sam sreće i uhvatio ovu prekrasno mladicu. Nije mjerena, ali ima po mome negde od 110 do 115cm. Prvi put kod ribolova mladice sam vidio i backing sa role.Bila je strašno jaka riba!Štap je Loop Evotec salt #10, rola je Galvan torque T9, a strimer od oko 15cm moje izrade.Lep pozdrav iz SlovenijeAleksander Žižek… Ceo tekst >

Prijatelj Tilen i ja smo imali fantastičan jesenski ribolovni dan na Savi Dolinki. Vodostaj je bio malo viši i voda blago zamućena što nam je dalo idealne uvete za ribolov sa strimerima.Tilen Zupanc i ja na reciSava DolinkaIpak ribolov nimfom se je pokazao daleko učinkovitije. Lovio sam štapom klase wt5 mid flex i plivajućim kanapom te dugačkim liderom 3,5m i predvez 0,12mm. Nimfa sa kojom sam imao najviše ulova je fazanov rep sa tungsten glavom. Jednu veliku ribu sam izgubi… Ceo tekst >

Boštjan Jakopič, Slovenija; Lipljan (Lipan) 52cm, Voda Idrijica, RD Idrija, Slovenija: Ulov 20.09.2021.; C&RPribor i oprema: štap (Palica) 10 ft 3#; Predvez (Predvrvica) 0.12mm;Nimfa na #18 jig, Boško miniUlovljen po jakoj kiši. Konačno je nakon 2 meseca palo malo kiše, ali je voda bila vrlo niska i vrlo težak ribolov, kao i uvek na Idrijci u takvim uslovima.Original slovenački: Lipan 52cm, RD Idrija Idrijca, 10ft 3#, Predvrvica 0.12, Ninfa na 18 jig Boško mini, Ribič Bo… Ceo tekst >

Mojca Silič, Slovenija; Soška pastrmka (marmorata) 61cm; reka Soča, RD Tolmin, Slovenija; Ulov ostvaren 19.9.2021. C&R!Pribor i oprema: Štap od 9ft 8# sentific angler sonar, predvez najlon 0.35mmStrimer Boško shedow 15cmOriginal Slovenački: Mojca Silič Soška postrv 61 cm C&R Soča Ribiška Družina Tolmin Pribor 9ft 8# sentific angler sonar predvrvica 0.35 nailon Streamer Boško shedow 15cmStreamer Boško shedow 15cmBoštjan Jakopič… Ceo tekst >

Na moj komentar na FB: „Nismo zabeležili ovaj ulov na Mušičaru! Pošalji nam priču o tom lipljanu, mestu ulova i na šta je došao, te o pok. bratu, preparatu lipljana, gde je završio preparat …?“Mislim da smo već pisali, ako se dobro sjećam objavljeno je tada u Riboreviji ili kako se već zvao list. To je bilo negdje 2005. kada ga je moj brat Dmitar Mito Antonić ulovio na Crnjaku, rijeka Ribnik. Cijelu priču sam osvježio 2017. Pokušavam naći zapis o svim podacima i svedocima pa ću ti po… Ceo tekst >