Završen Sajam turizma u Beogradu
Završen Sajam turizma u Beogradu
Međunarosni sajam turizma, na kojem se predstavilo više od 1.100 izlagača iz oko 50 zemalja, završen je jučes, a prema procenama organizatora, najverovatnije je bio najposećeniji do sada. Trajao je od 19. – 22.02.2015.
Prvi put od 1978. godine, Sajam turizma u Beogradu otvorio je premijer Srbije.
Predsednik Vlade Aleksandar Vučić na otvaranju je rekao da je prošle godine u oblasti turizma ostvaren rast, da će taj rast biti nastavljen, da će biti više od 328 hotela, koliko ih sada Srbija ima, te da će država popraviti infrastrukturu i renovirati i privatizovati banje.
Očekivanja su da je ove godine Sajam turizma posetilo oko 65.000 posetilaca, a da je u Beogradu ostvareno oko 15.000 noćenja.
U petak 20. februara na Beogradskom sajmu oboren je rekord – u krug sajma u toku tog dana ušlo je 5.254 vozila, što je najveći broj vozila u jednom danu na sajmu.
Sajam turizma održan je od 19. do 22. februara pod sloganom “Iskoristi trenutak”, zemlja partner bili su Ujedinjeni Arapski Emirati, sa kojom je potpisan memorandum o saradnji u oblasti turizma.
Ove godine na Sajmu turizma prvi put je učestvovala Jamajka, koja je u Srbiji prepoznala interesantno tržište. Posetioci sajma imali su priliku da kupe ili rezervišu jeftinije turističke aranžmane za predstojeće leto.
Istovremeno sa Sajmom turizma, održane su još tri manifestacije – Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, Sajam vina BeoWine i Sajam suvenira.
Dnevnik
Dodatak: Efekti našeg prestižnog Sajma turizma
23.02.2015.
Pošto je za četiri dana okupio 70 hiljada posetilaca, od kojih je pet hiljada došlo iz inostranstva, za Sajam turizma se s pravom može raći da je prethodne nedelje bio „centar sveta“ i da je vodeća sajamska turistička manifestacija u regionu.
Kao i svake godine, Sajam turizma održan je istovremeno sa još tri manifestacije koje su „zaokružile“ srpsku nacionalnu turističku ponudu – Sajam vina, Sajam ugostiteljski-turističke opreme HORECA i Sajam suvenira.
Ovogodišnja, 37. beogradska turistička smotra prevazišla je sve prethodne manifestacije. Uz odličnu organizaciju, bogat sadržaj, brojna prateća dešavanja, značajan komercijalni efekat i rekordnu posećenost, Sajam turizma s razlogom nosi oznaku prestižne manifestacije, na kojoj se promovišu najlepše vrednosti brojnih naroda i njihovih kultura.
Više od 1.100 izlagača iz 50 zemalja sveta predstavilo je svoju turističku ponudu, kulturu i običaje, vina i specijalitete. U tako bogatoj ponudi bilo je „za svakoga po nešto“. Poslovni posetioci na Sajmu su pronalazili nove partnere, ugovoreni su mnogi poslovi, potpisani različiti ugovori i sporazumi. Široka publika mogla je da ima samo jednu „zamerku“ – za koji aranžman se odlučiti kada se na jednom mestu, uz velike popuste i pogodnosti prilikom plaćanja, nude sve svetske destinacije.
Sajam turizma pozicionirao je Srbiju kao značajnu turističku destinaciju i jedinstveni kutak Evrope sa bogatim etnološkim nasleđem, prirodnim potencijalima i kulturnim bogatstvom. Kroz brojne programe i prezentacije Srbija je predstavljena kao zemlja pogodna za investiranje, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, adrenalinske avanture, šoping i zabavu.
Prezentacije, promocije, konferencije, prateći programi i kosmopolitski duh učinili su Beograd, Beogradski sajam i Sajam turizma centrom sveta. Pored poslovnih posetilaca i široke publike, sve što se dešavalo na Sajmu izazvalo je i veliku medijsku pažnju. Akredivano je oko hiljadu novinara iz zemlje i inostranstva – Rusije, Turske, Slovačke, Mađarske, Kine, Holandije, Nemačke, Kanade, Hrvatske, BIH, Makedonije, Crne Gore, Slovenije, Republike Srpske, Irana, …
Ovogodišnji Sajam turizma završen je juče, danas već počinju pripreme za naredni. Nije rano, pošto i sledeće godine želimo da obaramo rekorde i da 38. Međunarodni sajam turizma 2016. organizujemo tako da prevaziđe ovogodišnje, izuzetne rezultate.
Beogradski sajam!
Komentariši