Velika riba ulovljena tokom takmičenja na Neretvi

Kosor 70cm – Sabahudin Bristina

Prvo kolo premijer lige u mušičarenju (fly fishing) BiH 2017. Rijeka Neretva, ff revir u gradu Konjic. Dan kišovit 21.05.2017.

Ulov takmičara Sabahudin Bristina iz Donjeg Vakufa. Riba Kosor* 70cm. Rijeka Neretva u Konjicu, BiH.

Oprema koju sam koristio je:
štap SAGE ESN #4 10’ 0” sistem pecanja češko nimfarenje.

Ribu sam dobio niže mosta u gradu Konjicu na pletenu fazanku** br. 8. Uspio sam je savladati za nepunih 10-ak minuta. Ovo je moja najveća riba koju sam upecao na mahač. Bilo je teško savladati ovu ljepoticu, koja mi je i donijela prvo mjesto u generalnom poretku nakon prvog kola. Bilo je puno svedoka i više puta je slikana.

Nakon mjerenja riba je vraćena u Neretvu. C&R!

Pozdravljam sve ribare na svijetu, i uživajte u ljepotama ribolova

* Kosor je riba koja je nastala parenjem potočne pastrmke i glavatice iz Neretve – križanac. Ima je u Neretvi i to je lokalni naziv za tu vrstu salmonida.

** Opis nimfe: PLETENA FAZANKA je nimfa na koju sam ulovio ovu prelijepu i veliku ribu

Nimfa PLETENA FAZANKA
  • Udica dohiku br 8. Tungsten 4.0mm.
  • Osnovni konac textreme narandžasti 30×2.
  • Tijelo nimfe fazan braon i blijedo žuta svila.
  • Toraks braon dabing hends i malo flasha.
  • Rep. 2 isperka fazana malo duža.

BISTRO!

Sabahudin

4 Comments on “Velika riba ulovljena tokom takmičenja na Neretvi

1. Svaka cast Sabahudine. Nimfarenje je cudo, nase salmonide se gotovo u 90% slucajeva hrane ispod povrsine i oko dna. Vama cestitan na tehnici i znanju, koje nije jednostavno i uhvacenoj prelijepom mjesancu potocare i glavatice (kosor!). A ja sam kao dedo, “strogi klasicar”, musicar suhom muhom. Jos se sjecam vremena, kada drugacije musicarenje osim povrsinskog “nije ni postojalo”, osim ako musicu ne potopi voda…. Vama i svima nama BISTRO.

• Hvala vam na čestitkama. Ono sto moram reći je stvarno bilo umjece i jedan mali dio sreće izvuci ovu ribu na stap SAGE ESN 4# u stilu česko nimfarenje. Da je to bilo na strimera, pa sa snjurom i stapom boriti se mnogo bi bilo lakse, a u stilu česko ninfatenje, iskreno da kažem jedna od najvećih mojih borbi i momenata sa ribom, a izvukao sam ih puno.
      Izvukao sam sigurno preko sto mladica, sijane pastrmke po revirima, na otvorenoj vodi salmonoida, ali ovo je bio vrhunac, divlja riba odrasla u Neretvi, predebela. Tu joj sa mosta bacaju hljeb, tako da je riba debela, ogromna i nimalo naivna kad je u pitanju sta uzeti za obrok. Pokusao sam skoro sve svoje trikove i onda je upalilo na trik bez greske … Naravno postojala je greska za nju … zivi bili i uzivajte u ljepotama prirode … Vratio sam je nakon slikanja u Neretvu.
      BISTRO.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *