Priča o muhi i velikoj ribi

Troka web1

To je ta ribica uhvaćena 1. aprila 2003. (nije šala vidite i sami). Zaljubio sam se u tu mušicu putem jedne knjige o ribolovu, davno tamo neke 96. u Švedskoj. Išao sam u biblioteku da čitam te knjige. Svi koji me poznaju iz tog vremena znaju da je to naučna fantastika – ono što sam i ko sam.

Ljubav prema ribolovu i mušičarenju je nešto što ja možda nosim najduže ovdje od svih. Hodao sam s 8-9 godina niz Vrbas i Unu po 4-5 km sam. Stari me puštao. Prvi mušičarski štap sam kupio 84. godine u knjižari “Glas” u Banjaluci – imao sam 10 godina. Pravu špagu sam dobio tek poslije, da li te klase ili ne, ne bitno. Bitno je bilo mahati, ali ode ja …

mokra muha web
http://www.marcelomalventano.com/index.php/catalog-flies/catalog-wet-flies Dobra muha za morsku pastrmku sa rijeke Way u Welsu tradicionalna mušica, baš prelijepa za praviti, čak su govorili da je bitno koji raspored boja ide u krilu – naravno to je ribarska, ali je prelijepa. Ja je pravim s arktičkom lisicom umjesto pera za krilo i super, baš sam jednu veliku ulovio na tu muhu

Zaljubio sam se u tu muhu. Taj dan sam u knjižari našao nečiju karticu i podigao sebi jedno 30 knjiga o mušičarenju – vjerovatno tog lika nisu proganjali za to i tu sam vidio tu muhu. Ljubav na prvi pogled, kako ja kažem, gej muha. Pravio sam ih i zamišljao rijeke Welsa i to leto bacao sam, ali nikad ništa i onda sam igrom slučaja završio u Irskoj, mojoj ljubavi i u Dublinu. Tu je rijeka Liffey u kojoj ima lososa, ali isto koliko i polarnih medvjeda (veoma retko dođu), ali se pojave.
I tako loveći bacajući, entuzijastički viđao sam ribare da love na varalice i gledaju me kao s neba da sam pao šta ja radim s muhom po Lifeyu. Jedan dan sam došao – plima se povlačila, ovdje su plime ogromne, dignu rijeku 3 metra, par kilometara uz vodu. Losos dođe s plimom golim okom se vidi povlačenje vode i počinje se kanal pretvarati u rijeku s brzacima.
Troka web2
Nebo malo oblačno, proljeće, Irska u tisuću boja i vidim i kutijici ovu muhu. Rekoh sebi to je ta za ovakav dan. Naravno sedmo čulo mi se probudilo – ono uvijek zna mnogo prije da je to taj dan, kad dozivljavaš orgazam. Bilo je 4-5 šupca (zabačaja op. urednika) između dva kamena, oluk se pravi, voda se povlači i onda srebrena silueta i orgazam.

On uzima muhu! Imao sam neki bruse and walker štap, dobio od jednog druga iz kafane i pištanje, naravno bez backinga, u patikama sa zida visokog 2 metra i onda nastupa onaj mali dječak što zna od svoje 6 godine čarobnu igru. Taj dio znate, nema te žene na planeti da me može tako provozati.

U autobus, patike, štap, riba – ni kese. Oni Irci oduševljeni! Na glavni trg Templebar, banem onakav s ribom, tu sam živio 7 godina. Ima tu i Rory’s fishin shop – najstariji u Irskoj. Rori je bio oduševljen s bosnian boy. Odmah u pub i guinnes, čak su i neke novine pisale o tome. Ustvari “Irish independent”. Riba je bila 11.5 lb. To je oko 5-6 kg kod nas. Vagali smo je kod Rorija.

Muha koja je ostavila dubok trag kao lijepa žena, eto i priča, a sad odoh!

Jasenko Trokić

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *