Nimfa od mrežice za beli luk na Dohiku J udici

Materijal koji i nije to, a može biti, smo svi imali prilike da vidimo kada odlazimo da kupujemo u markete povrće – mrežica za beli luk!

U takve mrežice (Ekstrudirane mreže) se pakuje nekoliko glavica belog luka – domaći ili uvoz iz Kine. Mrežica je izrađena od plastike i rastegljiva je. Kada se popreko iseče dobija se interesantan materijal za tela imitacija.

Beli luk u mrežici
Priprema mrežice za rad

Na ideju sam došao davno, ima jedno 12 godina, kada sam napravio svoju prvu imitaciju od ovog materijala. Bila je to klasična nimfa bez perle, s otežanjem od olovne žice po telu nimfe i rebrima i toraksom od bakarne žice. Koristio sam je na otvoru sezone, početkom marta na Ribniku, po jakoj i snežnoj vodi. Pokupila ju je potočara lepih dimenzija. S tim ulovom sam bio na naslovnoj strani nekada odličnog časopisa za ribolov iz susedne nam Hrvatske „Ribiči&Ribe“ urednika Siniše Slavinića.

Materijali za izradu
Ovu nimfu sam pravio na Dohiku J udici #14 sa otežanjem od tungsten perle u boji bakra od 3.5mm. Repić su isperci belog petla, rebra su od lakirane bakarne žice debljine 0.15mm, telo je traka mrežice od belog luka motana oko udice u više slojeva, a u toraksu je Ice dubbing Hemingway’s. Osnovni konac crni. Telo ima po sebi imitacije trahejica od krajeva mrežice koju smo isekli na trakice širine 1cm. Prilikom motanja je malo isteglite.

Potreban materijal

Ako želite možete je još s nekim flomasterom u boji da obojite u boju koja vam odgovara, celu ili samo leđa. Završni čvor obavezno lakirajte.

Nimfe od mrežice od belog luka na Dohiku J #14
Varijante

Ideja i izrada Ivan Korhner
Fotografije: Arhiva Mušičara i autor

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *