Nevjerovatno – ista riba ulovljena tri puta u dva izlaska

Ja sam Petar Tešić, ribolovac iz Banja Luke. Bavim se ribolovom od malena. U zadnjih dva dana imao sam veoma neobično iskustvo. Mislim da se malo kome dogodilo ono što je meni.
Pecao sam ribu sa svojim kolegom Sergejom Kuruzovićem. On je bacao varalicu, a ja sam lovio na mahač. Vrijeme je bilo oblačno i kišovito sa vijetrom. Primjetio sam kolegu kako čuči u travi i lagano zabacuje, znao sam da je upratio finu ribu. I nakon pola sata zove me telefonom da dođem da uzimaju muhu dvije ogromne pastrmke uz samu obalu. Došao sam i uz malo truda i volje savladam obe ribe. Bile su to potočne pastrmke od 52 i 56cm. Obje ribe sam vratio nakon slikanja.

Došao sam sutradan na isto mjesto i zakačio još jednu veliku pastrmku. Borba je bila veoma dobra. Izvukao sam je, uslikao i pustio. Posle sam otišao na drugo mjesto loviti i kada sam se vratio, nakon sat vremena, zakačio sam opet dobru ribu koja nije toliko pružala otpor i izvukao je. Shvatio sam da je to ista riba od pre sat vremena.

Prevario sam ju 3 puta u 24h. Puštena je ponovo na slobodu. To je bila ona riba od 56cm. Ubrzo je krenuo porast vode i vidio sam pastrmku kako kupi muhu sa površine veliku 50+ i nakon malo nadmudrivanja uzela je moje nimfe koje sam joj plasirao. Pružila je takođe savršenu borbu. Kada sam je izvadio shvatio sam da je to isto riba koju sam juče uhvatio samo ona manja od 52cm. Tako da sam uhvatio obje ribe na istom mjestu sutradan, čak jednu 3 puta. Prevario sam u ta dva izlaska jednu ribu tri puta, što je po meni skoro nemoguće i fascinantno.

Video puštanja ribe

Lovim isključivo na svoje muhe koje sam radim. Izgleda da pastrmke obožavaju moje muhe.

Ove dvije muhe/nimfe su mi pastrmke uzimale

Bistro do sljedećeg puta.

Petar Tešić

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *