Kalifornijska pastrva za respekt

pastrva 62cm glava web5

Pastrva 62 cm Danijel Vrbanić

U nedjelju 24.05.2015. ostvario sam ulov ove prekrasne kalifornijske pastrve od 62cm dužine koja je ujedno i moj osobni rekord – što se tiče ribolova pastrve.
Riba je ulovljena na drenažnom jarku HE Dubrava na Dravi u Međimurju. Do ulova ove ribe ribolov je tog dana bio jako slab.

Aktivnosti ribe na površini uopće nije bilo.

Nakon 2 i pol sata ribolova na otežanu nimfu imao sam samo jedno kačenje manje ribe koja se pri izvlačenju otkačila. Zato sam na vrh predveza stavio jako teškog narandžastog gamarusa na udici br 12. koji mi je već jednom donio ulov lijepe pastrve od 51 cm dužine.

Pastrva od 51cm Danijel web
Kad sam stigao na mjesto na kojem sam prošli vikend vidio jednu jako veliku ribu pomislio sam kako bi bilo lijepo da upravo ona uzme mojeg gamarusa. A ona kao da je čula moje misli i uzela ga. Nakon poteza žnore i zatezanja iskočila je visoko iz vode kao da je htjela reći “Evo me!”. Nakon toga iskočila je još jednom iz vode, a zatim silovito krenula uzvodno tako da sam morao krenuti nekih dvadesetak metara za njom. Prijatelj koji je lovio u blizini priskočio mi je u pomoć te je ribu nakon desetak minuta zamaranja prihvatio u podmetač i fotografirao me. Ribu smo procjenili da ima između 2 i 3 kg – nismo je vagali, jer smo je nakon fotografiranja pustili.

pastrva 62cm web1 pastrva 62cm web2 pastrva 62cm web3
Ovaj prekrasni ulov obilježio je i jedan veliki peh sa mojom sportskom kamerom koju na fotografijama nosim na glavi i kojom sam (barem sam tako mislio) snimio vađenje i puštanje ribe pod vodom, da bih nakon što sam želio pogledati kako je ispala podvodna snimka shvatio da u kameru nisam stavio memorijsku karticu i zbog čega mi je bilo veoma žao. Usprkos tomu bio sam veoma sretan, jer mi je ova riba donijela prekrasne trenutke provedene na vodi.

pastrva 62cm web4 pastrva 62cm web5
Ubzo nakon toga otišao sam kući da svoje zadovoljsvo podijelim sa prijateljima na ribičkim grupama na FB-u, jer ipak sam imao prekrasne fotografije ribe koje ja snimio moj prijatelj Josip i kojem se još jednom zahvaljujem te ih šaljem i vama zajedno sa slikom pastrve od 51cm koju sam ulovio predhodno.

pozdrav od Danijela Vrbanića

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *