Efttex 2014 – Iz mog ugla
EFTTEX 2014
Iz mog ugla (ćoška, Hemingway’s Fly Fishing Products stand H02)
Brussels. Administrativni centar EU, a neki kažu glavni grad Evrope, ovoga puta je bio domaćin 33. po redu European Fishing Tackle Trade Exibition – EFTTEX – a ili ti po naški jednog od najvećih svetskih sajmova ribolovačkog pribora i opreme, koji se održava u Evropi, svake godine u drugoj državi.
Kao i prethodnih godina, na njemu su uzele učešće sve kompanije iz ribolovačke industrije, a koje znače nešto na globalnom trzištu, kao i mnogobrojni veletrgovci, trgovci, agenti i novinari.
To je prilika da se sretnete sa svojim starim poslovnim prijateljima, pokažete nove proizvode za sledeću sezonu, ostvarite novi poslovni kontakt i jednostavno budete tu, na sceni.
Nama i našoj firmi Hemingway‘s, ovo je bio peti po redu EFTTEX sajam, a ono što mi je posebno ove godine bilo drago, je to što su pored nas, na svojim štandovima nastupila još dva proizvođača iz Srbije, moji prijatelji i sugrađani iz Užica i već veoma ozbiljni brendovi na svetskom tržistu EXTRA CARP – FALCON Mirka Filipovića i GOLDY LURE Miša Starčevića. U istom hotelu naravno , uz pomoć i podršku jedni drugima u postavljanju štandova, a na sajmu, svako na svoju stranu – EXTRA CARP pored Daiwe, GOLDY do Rapale, a Hemingways u fly fishing village pored casting poola.
Nekako je to praksa zadnjih godina, sa jedne strane američki, a sa druge strane bazena evropski proizvođači. Patagonia, Sage, Rio, Redington, na ćosku Vivarelli (koji brani boje Evrope, a upao na tu stranu),a sa druge strane Fulling Mill, Turrall, Veniard, Petitjean, J;son i Hemingway’s. I tekma je mogla da počne. Ne mi, jedni protiv drugih, nego mi “protiv” wholesalera i retailera, (ko je u poslu zna, ljuta je to borba). Naši gosti i distributeri za Kanadu, (i više od toga), kompanija FROSTYFLY iz Toronta, koji su na našem štandu bili sve vreme sajma, pružala nam je više nego nesebičnu podršku i pomoć.
Obzirom, da smo ove godine izašli sa preko dvadeset novih proizvoda, ona nam je bila i te kako potrebna. Jednostavno, pored naše standardne ponude poznate tržištu Evrope već 6 godina, ove godine smo zaista imali eksluzivne novosti – proizvode, unikatne na globalnom svetskom tržištu. Radi se o Realistic fly tying parts, apsolutno realističnim u svakom smislu, size – shape – colour, delovima poznatih nam insekata koje imitiramo na našim udicama raznim vezačkim tehnikama. Ja ne bih da reklamiram svoju firmu, samo ću reći da uz upotrebu (dodatak prirodnih materijala ili ne) dobijate vrlo jednostavno i brzo hiper realistične ili semi-realistične mušice, i provereno u praksi – lovne pre svega, (za što je dosad važilo oprečno mišljenje što se tiče realistic-tynga).
Zbog toga sam prvu cigaretu palio tek oko 15h svakog dana – jednostavno, bilo je više nego odlično (priznajem i naporno). Posećenost našem štandu je bila ogromna. Ne želim da zvučim preteciozno, ali nisam stigao da obiđem druge štandove i pozdravim se sa ljudima koje poznajem godinama, od posla, da bih vam nešto više rekao o drugim proizvođačima i proizvodima za sledeću sezonu. Ovako, samo iz mog ugla, ćoška.
Slogan sa kojim smo došli na sajam završiće kao reklamni deo kampanje od strane naših distributera za Europe, USA i Canada, jer su ih proizvodi potpuno ubedili u to – “ Mother Nature created it – Hemingway’s makes it possible!
Brussels. Multikulturalni i multinacionalni grad sa svim osobenostima Stare i Nove Evrope. Belgija poznata po svojoj čokoladi i pivu. Ostaće u lepoj uspomeni. Zbog uspešnog sajma i pretpostavljate – piva.
Cheers!
Srđan Milivojević – Sikac
Ekskluzivno za online Mušičar
Hvala puno na izveštaju u ime posetilaca online magazina Mušičar – Ivan Korhner
Komentariši