Bungalow Ključ – predstavljanje

Lepo proveden vikend na Sanici, Sani i u Ključu

Obećali smo vama mušičarima da ćemo predstaviti smeštajne kapacitete objekta Bungalow u Ključu, gde smo boravili tri dana i uživali u druženju s istomišljenicima. Došli smo na poziv domaćina fam. Koljić koji su vlasnici. Izuzetni domaćini su posebno Esmir (Kuljo) Koljić. Na našu veliku žalost tih dana je pala velika kiša, a vode Sanice i Sane su naglo porasle i zamutile se, te na njima nije bilo moguće mušičarenje.
Tih dana je bilo nas desetak na druženju, nas dvojica iz Srbije (Igor i ja), te dvojica drugara iz Slovenije (Senad i Fadil), Sabahudin, nekoliko prijatelja meštana iz Ključa i Sanice, te naši odlični domaćini. Odustali su gosti koji su trebali doći iz Srbije, Slovenije i Hrvatske, te mušičari iz BiH koje je loše vreme odvratilo od posete ovim prelepim terenima.
Mi smo stigli u početkom novembra, u Ribnik, dan ranije. Kako smo se dogovorili po mene su domaćini došli u petak, još se moglo loviti, ali sam se odlučio sa Sabahudinom da obiđem terene na reci Sani do Vrhpolja, pa nazad uz Sanicu do mesta Sanica. Bilo je prelepo, ali kada smo stigli počela je jaka kiša. U međuvremenu su stigli još neki gosti koji su se upisali na Sanici. Lovili su oko sat vremena, do kiše i mraka. Uveče smo imali lepo druženje uz večeru u r. Kula u Ključu.

Sanica
Lepo druženje u Kuli uz večeru i specijalitete

Sutradan je osvanuo kišoviti dan, doručak u r. Kula i druženje s prijateljima, vezanje muha sa Enesom i ispratismo drugare Senada i Fadila Čekića koji se vratiše za Sloveniju. Kiša nije prestala. Posle smo otišli do reke Sanice, ali ona je puno nadošla, pa su uslovi bili nemogući za mušičarenje. Ručak u r. Lane – odlična pica, pa sa smo stigli i do Sane i revira Zmajevac, te hotela Kraljevac. Bilo lepo druženje. Popodne sam sa Sabahudinom bio do Sane iznad s. Dubočani da probamo uloviti mladicu na voblere, ali je opet bilo otežano zbog velike vode i svega onoga što ona nosi! Uveče u r. Kula uz lepu večeru i pratili Đokovića. Povratak u apartman i zasluženi odmor su mi prijali.

Kafica
Velika, jaka i mutna Sanica
Pokisli mušičari
Enes nam je pokazao kako radi muhe

Nedelja isto, jutarnja kafica u r. Lane s ekipom mušičara i varaličara. Priča nikad dosta, posebno ribarskih. Posle doručak u porodičnoj kući domaćina Esmira uz specijalitete kraja, obilazak Ključa i znamenitosti. Na popodnevnu kafu kod Nedima i kasnije povratak u Ribnik sa Sabahudinom. Tamo me čekao Zdenko s kojim sam i došao do Ribnika.
Sve u svemu lepo proveden vikend s prijateljima istomišljenicima. Objekat Bungalow za preporuku, sa svim svojim sadržajima, nećete se pokajati. Blizu su vam i poznate reke Ribnik, Pliva, Sanica, Una, …

Kiša, kiša, kiša, …
Jutarnja kafica sa društvom
Tvrđava

Pisali smo na Portalu Mušičar u najavi o tom druženju

Mušičarsko druženje Sanica početkom novembra 2022.

Od prijatelja iz Ključa Esmira Koljića smo dobili poziv da budemo gosti na mušičarskom druženju na reci Sanici i Ključu, BiH početkom novembra ove 2022.
Na plakatu koji je tom prilikom napravljen su svi potrebni podaci!

Dođite da se družimo na lepoj Sanici

Predstavljanje – Bungalow Ključ

Bungalow Ključ se nalazi na samoj obali rijeke Sane u Ključu. Osim prelijepog, modernog  smještaja gostima je na raspolaganju restoran sa tradicionalnim, lokalnim specijalitetima, ali imaju i odličnu picu.

Komforne i moderno opremljene sobe sa pratećim sadržajem (Wifi, TV, parking itd..) koji je potreban za odmor nude i duh tradicije i šum rijeke koji odmaraju dušu na jedinstven način.

Takođe ribolovcima nude kompletan paket koji uključuje i Guidere, prevoz do rijeke, doručak, ručak i užinu u toku dana.

Bazen

Ljubazno osoblje Bungalowa Ključ je tu za vas da ispune vaša očekivanja i pruže vam vrhunski ugođaj u toku vašeg boravka.

Udaljenost Bungalowa do rijeka i revira je: Ribnik 6km, Sanica 12km, Pliva 35km i Martin Brod 65km.

Poklon od domaćina

Priredio urednik Ivan Korhner
Video i fotografije: Arhiva Mušičara i Esmir Koljić

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *