My new friend kingfisher Nisam ga pripitomio. Družili smo se nakratko. Udario je jadnik u staklo/prozor i pao, a ja sam ga malo držao i slikao dok nije došao sebi od šoka i udarca. Tada je odletio i stao na granu drveta na obali, nad vodom. Odatle će opet pikirati ribice koje su mu jedina hrana.Prelijepa ptica sa divnim plavim perjem, koje se preliva na zeleno! Drago mi je da se brzo oporavio od udarca i odleteo. Sve se desilo polovinom avgusta ove 2020. Ado… Ceo tekst >

Prošlog meseca, jedan dan loveći pastrmke na rijeci Fojnici varaličarskim štapom sam zakačio malu divlju patku. Ona se samo zakačila za silk (najlon), a ne za udicu. Nakon par minuta je oslobođena uz pomoć prijatelja. Brzo je odletila, jer nije bila povređena. Divlju patku smo oslobodili silka Karlo Pecirep… Ceo tekst >

Neobičan susret sa srnom na reci Ulazim danas pre podne u vodu da malo nimfarim lipljena. Okrećem se i vidim kad srna izleti iz šume i ulazi u reku Fojnicu. Preplivava reku blizu mene na nekih oko 3 ili 4 metra od mene. Nakon toga ponovo odlazi u šumu. Sve sam zabeležio sa tri fotografije! To se desilo danas 02.08.2020. Karlo Pecirep… Ceo tekst >

Milan Kuprešanin i ja smo bili tada na Vitunjčici u ribolovu. Ovo je Milan slikao. Vidim pliva riba pastrva kalifa jedno 45 – 50cm i nešto joj viri iz usta, ali samo nekih 10-tak cm. Ona pliva sasvim lagano na nekih par metara od mene. Pošto sam lovio na nimfu jednodnevke bacim ispred nje, ali ona ne reagira. Povučem i zakačim je za leđnu peraju i tu kod otpora vidim sve više nešto izlazi iz nje i dok sam je privukao, zvao Milana da dođe do mene, iz nje je izišlo polovica zmije. Kad… Ceo tekst >

Nesvakidašnji prizor na rijeci Bukovici u Crnoj Gori. Poskok kao lovac i zelembać kao plen. Kad sam ih ugledao mislio sam da se poskok udavio plenom. Nikakve znake nije davao niti se mrdao. Čak sam ga par puta bocnuo granom, nije se ni makao. Tek posle 5 min je počeo da gmiže, al’ ne ispušta obrok iz usta. Ostavio sam ih da završe započeto! Kolaž slika poskoka i njegovog plena guštera zelembaća Poskok i zelembać (iskreno poskok je ljepši) – kraći video Zdravko Fly Žižić… Ceo tekst >

Ribolovac je dobio više nego što se nadao dok je pecao u Kvinslendu u Australiji. Angus Džejms je upecao velikog australijskog srebrnog smuđa, slikao se sa njim i spremio se da pusti ribu natrag u reku. Kada je otvorio usta ribi da izvuče udicu, primetio je nešto unutra. Pravo u njega je gledela zelena žaba! “Bio sam u šoku. Isprva sam pomislio da je to trava, ali je onda trepnula”, rekao je Džejms. Žaba je bila živa i zdrava i iskočila je iz ribljeg grla i preko njegovog ramena. “Uve… Ceo tekst >

Darko Ržen nam je dozvolio da objavimo njegov video na kome se lepo vidi kako šarenku koju je ulovio na mahač napada i pokušava da je uzme velika mladica (sulec). To se dešavalo juče 21. juna 2020 u jutarnjim časovima!Darko joj to nije dozvolio i napisao je „Ne dam, ova je moja!“ Video materijal https://www.facebook.com/darko.rzen/videos/3095756777317423/ Darko Ržen… Ceo tekst >

Valentin Muhaxheri nam je poslao interesantan video kako mladica napada pače na reci Enns u Austriji. Srećom je pače uspelo da pobegne u zadnjem momentu. Napad mladice na pače, reka Enns, Austrija Snimio njegov prijatelj ovih dana maja! Valentin… Ceo tekst >

Naučnici u Meksiku ne mogu da prepoznaju čudno stvorenje koje je pronađeno na jednoj plaži u Punta Miti. Meštani veruju da je u pitanju čudovište sa dna Pacifika (Tihi okean). Neobično stvorenje pronađeno je na plaži Destiladera, u zapadnoj meksičkoj državi Jalisko. Meštani koji su pronašli ovo čudno stvorenje prvo su pomislili da je u pitanju delfin, ali su ubrzo shvatili da nije, prenosi „Sputnjik“. „Glava je ista kao u delfina, ali je telo zmijoliko… Ceo tekst >

Amazon je najduža rijeka na svijetu. Protiče kroz Peru i Brazil i okružena je najvećom prašumom na planeti. Pored navedenog, duž sedam hiljada kilometara, koliko je duga, rijeka Amazon nema nijedan most. Na suprotnu stranu tj. obalu Amazona može da se stigne samo brodićem, ili splavom. Širina Amazona varira između četiri i pet kilometara, dok je na najužem mjestu, rijeka široka svega 1,8 kilometara. U januaru, kada počinje kišni period, reka nabuja za nekoliko nedjelja i… Ceo tekst >