Kategorija: Ribe

Neobična pastrmka maj 2020

Prekrasan dan danas 20. maja 2020. Uhvatio sam neobičnu potočnu pastrmku, bila je duga 56cm. Uzela je nimfu, 16#, 2,5mm tungsten glava. Samnom je bio Georgi Mutavdžiski (Žoro). Lovili smo na reci Vuča, Bugarska. Bilo je ulova i drugih potočara. Prijatelji Sa FB: https://www.facebook.com/groups/85509709416/permalink/10158247704634417/ Danas smo imali jedinstveni ribolov, prijatelju. Vreme je bilo po meri – oblačno, sa vetrom, toplo. Neverovatno… Ceo tekst >

Lov šarana na mušičarski pribor u Austriji

Već druga godina kako lovim šarana na fly pribor, obično na imitacije hleba. Najbolje su se pokazale imitacija plivajućeg hleba od www.klejch.at i nimfa od Admir Jeginovića koju on zove „Ovca“. Imitacija hleba Nimfa „ovca“ Isključivo lovim u okolini zamka Pottendorf, reka Fischa Dagnitz, Austrija. lovim u okolini zamka Pottendorf, reka Fischa Dagnitz, Austrija Lovim laganim priborom, glass štapom od majstora Renato Vitalini, 8.6… Ceo tekst >

Neobična pastrmka početkom maja, Gradac

Malo sam skoknuo do reke Gradac 05. maja 2020., jer mi je blizu, a dugo nisam bio. Ostao sam dok se smelo, a već u 18.00 sam bio kući, pre policijskog časa. Ulovio sam manje-više neobičnu pastrmku koja na telu nije imala nijednu tamnu tačku, samo crvene i to jako malo. U prvom momentu sam pomislio da je lipljan kako se riba sijala, a tek posle vidim pastrmka koja ima na telu samo 5-6 pega i to crvenih – neobična baš! Inače je riba bila aktivna, a radila je lepo i na… Ceo tekst >

Zabrane zbog mresta u mesecu maju

Lipljan iz Save Bohinjke, foto Mezek Podsećanje da ne prekršite zabranu lova na pojedine vrste riba zbog mresta u mesecu maju. Ako se desi da ih ulovite što pre ih oslobodite i pustite. Aktivni lovostaj u maju je na sledeće vrste riba: • Lipljan 01.03. – 31.05. • Mladica 01.03. – 31.08. • Šaran 01.04. – 31.05. • Mrena, klen, jaz, plotica, deverika i škobalj 15.04. – 31.05. • Bucov 15.04. – 15.06. • Kečiga 01.03. – 31.05. • Som 01.05. – 15.06. O… Ceo tekst >

Plotica iz Ugra – Filip Mirković

Filip Mirković, Banjaluka, RS, BiH; Plotica nije mjerena ni vagana i odmah je vraćena u vodu nakon slikanja, Rijeka Ugar, RS, BiH. Ulovljena 24. aprila 2020. Oprema koju sam koristio je: štap Loop opti peak #3 11ft, čekrk JMC Yoto 30, tipet 0.16mm Nimfa je Zečije uho na udici br. 10 Interesantni su mužjaci plotice koji tokom mrijesta dobijaju po glavi i tijelu bodlje. I Lijep pozdrav i bistro. Filip… Ceo tekst >

Dve velike jezerske pastrmke

Na strimera i mahač sam imao puno različitih riba šarana, soma, smuđa i dve prelepe jezerske pastrmke koje sam sve ulovio na Bledskom jezeru u dva dana s kraja aprila ove godine. Bledsko jezero Darko Ržen, Slovenija. Jezerske pastrmke merene 70 i 71cm, Bledsko jezero, RD Bled, Slovenija, Ulovljena 24.04.2020 pastrmka 70cm i 26.04.2020. pastrmka 71cm. C&R! Oprema i pribor: štap (palica) Orvis Clearwater 9″ 9#, muharska rola ORVIS Clearwater, žnora Orv… Ceo tekst >

Mušičarenje štuke – moja iskustva

Jako dugo mušičarim štuku! Moj kratak stav posle dosta eksperimenata po pitanju predveza za lov štuke mahačem je:Osnovni najlon 0,40 – 0,45mm, dole sajla koju pravim sam Climax u više debljina, zavisi gde se peca i šta se očekuje. Climax sajla je kotur od 5m, sam sečes koliko treba i obmota se jedno 5cm, pa se zatopi upaljačem ili na sveću. Isto tako i kopče veće ili manje u zavisnosti od strimera koje bacamo. Sa gornje strane sajle samo ring veći obično š… Ceo tekst >

Čaplja ubila potočaru na Gradcu

Šaljem Vam snimak pastrmke koju sam našao na obali reke Gradac, prilikom obilaska. Ubila ju je čaplja. Ima veliku ranu na telu s gornje strane iza glave. Možda Vam je interesantno za „List Mušičar“. Prelepa divlja pastrmka od oko 35cm. Verovatno joj je bila veliki zalogaj, pa ju je ostavila! Luka Dimitrijević… Ceo tekst >

Mrijest mladice u rijeci Vrbas u Donjem Vakufu

Mušičarski (Fly fishing) revir Vrbas danas 17.04.2020. god mrijest mladice (viđeno 6 komada). Lovostaj na mladice je u periodu od 01.01. – 31.05. Brigu o mrijestu vode 2 ribočuvara, stalno i mi volonteri. U našem reviru na rijeci Vrbas imamo veoma bogat riblji fond. Najviše ima lipljena, pastrmke i mladice koja je za razliku od drugih rijeka u velikom broju prisutna u rijeci Vrbas. Dužina revira je cca 3km Lijepo ih je bilo danas gledati u ljubavnoj igri. Mužj… Ceo tekst >

Zbog mresta lovostaj riba od 15.04.

Foto: Bucov Danilo Bojović Zbog mresta riba od 15.04. nastupa lovostaj na sledeće vrste riba mrenu, klena, protfiša-jaza, ploticu, deveriku i škobalja do 31.05 i bucova do 15.06. Posebno treba voditi računa o zabranama kretanja zbog pandemije korona virusom! Aktuelne zabrane koje su na snazi za ove vrste riba: Lipljan 01.03. – 31.05. Mladica 01.03. – 31.08. Smuđ 01.03. – 30.04. Šaran 01.04. – 31.05. Kečiga 01.03. – 31.05. Poštujte ove zabrane i lovos… Ceo tekst >