Mladica – Sale PaunovićNekoliko dana proveli smo na reci Ribnik, kao gosti ljubaznih domaćina „LTG Company“. Dobro smo se spremili kako bi mušičarili lipljena i pastrmku, a ujedno objektivom kamere zabeležili ulove, prirodu i sve lepe trenutke koje pruža reka Ribnik.U ovom tekstu ću preskočiti puno lepih ulova koje smo ostvarili kao tim i staviti akcenat na meni najdraži. Iskreno, pre dolaska nisam znao da se u Ribniku nalazi Mladica (Hucho Hucho), ali sam ubrzo saznao da… Ceo tekst >

Moj lični rekord od prošle sedmice, ženka pastrmke ulovljena na divljoj vodi.Pastrmka je ulovljena početkom jula 2022. na sjevernom dijelu Švedske na rijeci Ljusnan na mahač i strimer. Jedan mali vodopad koji ulazi u mirni dio rijeke gdje se nalaze razne ribe kao što je pastrmka, štuka, lipen (lipljan) i kostreš (bandar). Strimera sam bacao tako da je polako tonuo kroz brzake i kamenja. Kad je šnjura potonula na pola i strimer došao blizu obale na nekih 20 metara od vrha štapa… Ceo tekst >

Pozdrav još jednom imenjače, evo par reči o ulovu one lepe pastrmke za koju su si me pitao.Pastrmka je ulovljena na jednoj relativno maloj planinskoj reci Weissenbach odnosno prevedeno na nas jezik “Beli potok” koja se nalazi 60ak kilometara od Salcburga, Austrija, gde živim. Tipična alpska planinska voda koje protiče kroz golu stenu, izuzetne bistrine i veoma hladna. Prepuna je potočne pastrmke, u tirkiznoj vodi. Teško je pecati jel te riba vidi pre nego ti nju, ali podje… Ceo tekst >

Lovio sam na rijeci Our, Luksemburg.Pecao sam na štapove Clearwater #4 na suvu, i na Sonar #0 tehnikom nimfarenja. Najoprezniji klenovi su uzimali kedisa na 12#, a oni manje oprezni Bambula – mrav na 10#.Klen akcija kolažMrene i skobalji su aktivno jeli hidropsihe na #10, koje je doktorski svezao moj Benjo.Mrene kolažSkobalj na hidropsihu kolažPored hidropsihe, podjednako je radila nimfa tijelo paun, i kragna ljubičasti ice dubing sa silver glavom na udici 14#, koju je i… Ceo tekst >

LTG Ribnik Fly Fishing CenterPo drugi put ove 2022. godine sam na poznatoj mušičarskoj destinaciji u BiH. Republika Srpska, Gornji Ribnik, reka Ribnik.Ovoga puta me je angažovala ozbiljna ekipa mušičara, a angažovanje je fotografisanje njihovih akcija i ulova na toj reci. Iskreno obožavam svoj posao, pa mi je ovo angažovanje ujedno i odmor za dušu. A kao što rekoh, ozbiljni su profesionalci, pa sam pored fotkanja imao vremena i da otpecam sa njima. Ni manje ni više u jednom… Ceo tekst >

Kada sam upecao ribu o kojoj pričam – potočaru prvi put u reci Gradac, bio je 31. maja 2022. Došao sam ujutro oko 8h do Konjičkog kluba. Jutro onako nije slutilo na dobro, neka kišica sitna pada, pecam imam poneku ribu al’ nije to to.I poče kišetina, pljusak jedno sat i po, ne staje. Šta ću, pobegnem kod Konjičkog kluba, sednem i čekam da stane, nema drugog. Stade oko pola 12, al’ je još tmurno.Krenem prema Degurićkoj brani i preko puta ribnjaka vidim 3 velike ribe. Verovatno su se us… Ceo tekst >

Revir Zmajevac nalazi se u Ključu, BiH na rijeci Sani u sklopu SRD Ključ. To je još jedan revir prepoznatljiv po mladici, po čemu ga mnogi poznaju. Ovaj put nećemo pisati o najvećem salmonidu naših rijeka, nego o mušičarskoj stazi u sklopu ovog revira.Kao što smo prošli put pisali na Portalu Mušičar o Sanici i Korčanici, tako i na Sani postoje revir i mušičarska staza gdje su cijene za revir i lov mladice 80KM, a za mušičarsku stazu i lov manjih salmonida i bijele ribe mušičarskim… Ceo tekst >

Rena Memo&FriendsRijeka Rena Norveška. Kao i svake godine rado dođem na Renu sa prijateljima ili samo sa mojim jaranom Saudinom Rovčaninom. Ovaj put sa nama je bio i momak iz Sarajeva Amir Suljagić koji po prvih puta dolazi na ovu rijeku.Saudin, Mensur i AmirVodostaj je prvih dana bio OK, poslije se polako počeo podizati svaki dan 10-15cm. Vrijeme nestabilno kiša, vjetar i obratno. Voda veoma hladna, lično sam mjerio termometrom i bila je 5 stepeni Celzijusa. Riba je bila ne… Ceo tekst >

Pozdrav Ivane, kao što sam obećao šaljem vam reportažu sa Unice.Unica – Kraška rijeka koja nastaje iz dubokih podzemnih jama, protiče kroz brdima okruženo polje i nakon samo 18km svog toka se opet vraća u podzemlje i nestaje. Ponornica.Jedan od najljepših i moram naglasiti najluksuznijih revira Slovenije, jako bogat potočnom pastrmkom i lipljanom. Dana 21. maja 2022. oko 6.00 h sa Jožetom se nalazim ispred našeg ribarskog doma (Rd Medvode), brzo prebacimo stvari u jedan… Ceo tekst >

Nedelja 22. maja 2022. Kanjon rijeke Cetine, vruće popodne i neaktivna riba. Krenuo sam sa strimerima, ali ništa, zatim nimfe i naravno opet ni udara.Odjednom se počela pojavljivati velika majska mušica i naravno bez razmišljanja sam stavio komad fluorocarbona Ufo Prestige 0,165mm na pribor s kojim sam do tada lovio akcije 3/4, 10 ft, te majsku mušicu koju sam vežem.Prvi zabačaj na pravo mjesto i kačenje. Nakon par minuta riba je vani, poslikana te vraćena u vodu.BistroAn… Ceo tekst >