Kategorija: Reportaže

Zapisi sa…, putopisi, reviri, putovanja, Bili smo na jezeru, reci, rečici, potoku, moru,
divlje vode, kampovanje, druženja na vodi, susreti mušičara, otvor sezone,

Mužjak potočare iz Cetine, Jure Šuća

Ribolovac Jure Šuća; Mjesto Sinj, Potočna pastrva 63cm, Rijeka Cetina, Fly fishing revir Čikotina Lađa. Ulov ostvaren 19.04.2019. C&R! Ovih dana travnja (aprila) zbog praznika (Uskrs) sam slobodan s posla i to je prava prilika bila za ribolov dva, tri dana s ekipom iz kluba Joskom Šuća i Šimunom Vugdelija. Kako to uvijek bude, di ćemo u ribolov? Ajmo u revir, ajmo. Mjesec i nešto sitno prije ova riba je pošla na strimera i od tada je nisam više vidio, ali znam d… Ceo tekst >

Čabranka početak aprila 2019.

Od našeg saradnika Gregora Štefančića (trgovina Kostevc) smo dobili nekoliko lepih fotografija pastrmki, koje je ulovio na nimfu nekoliko sati pred kišu na reci Čabranki (Slovenija) početkom aprila. Čabranka Čabranka Najviše je bilo potočara, a ulovio sam i koju šarenku. Stvarno lepe ribe žive u toj reci. Potočara i pribor kojim sam lovio Šarenka Pogledajte fotografije s otvora: Potočare iz Čabranke, sve C&R! Realistik nimfa na koju sam lovio L… Ceo tekst >

F.F.Revir „Gradska zona“ Goražde na Drini

Za revir gradska zona Goražde prvi put smo čuli za otvor ove sezone. Drugari Rade Obrenović, Goran Panić i Stefan su bili gosti na otvoru i proširili pozitivna iskustva vezana za ovaj f.f.revir na Drini, u samoj gradskoj zoni. Po izuzetno malom vodostaju hvatali su na dry fly (suve mušice) pegave potočare od 30cm pa naviše. Mene kao ljubitelja površinskih aktivnosti ribe ta njihova priča je zainteresovala, a istovremeno se u priču uključio moj drug Ivan Karai… Ceo tekst >

Današnji ulov na rijeci Mürz u Austriji

Dana 22. marta sam izašao da otvorim sezonu ribolova na potočnu pastrmku na Rijeci Mürz u Austriji, gdje živim i radim. Ulovio sam dvije potočare duge 28 i 30cm. Od opreme sam koristio štap Vision profesional, 5/6 mašina Greys, Nimfa veličine #12 Nimfa na #12 U većoj potočari sam tokom čišćenja našao gotovo čitavog Peša. Polusvareni peš u stomaku potočare Sutra ću da probam na takvog strimera. Bistro! Pozdrav Ibrahim Kulo… Ceo tekst >

Ulov kapitalne potočne pastrmke u Drini

Rijeka Drina početak lova i otvor Potpuno novi režim na Drini – C&R. Ujedno je taj dan bio otvor ff staze „gradska zona“ Goražde. Taj dan lovili smo lijepo potočare. Bilo je pravo zadovoljstvo loviti. Par dana poslije dolazim na vodu i bacam strimera na udici #10 vlastite izrade. Strimer na #10 Zastoj strimer je stao, blaga kontra i skok  ribe iz vode. Bio je to znak za početak borbe Drinske nemani. Borba je trajala vječno, čini mi se, u tom tren… Ceo tekst >

Petak, Osmi mart na reci Gradac!

Potočna pastrmka od 55cm iz reke Gradac Mušičario sam u donjem toku mušičarskog revira na reci Gradac! Tokom boravka na reci sam sreo poznatu mušičarku iz Valjeva Milicu Sredojević koja je lovila na nimfe. Već je bila stigla do broja 4! Krenuli smo zajedno uzvodno da pecamo. Milica je išla prva i ubrzo stigla do broja 10. Ja sam se upisao tek kod Konjičkog Kluba sa dve male pastrmke koje sam uhvatio na Olive Woolly Bugger! Milica Sredojević Ispod Degurić brane nij… Ceo tekst >

Otvorenje ribolovne sezone na potočnu pastrmku 2019.

Udruga sportskih ribolovaca Vitez (USR Vitez) Ribarski dom na mušičarskoj stazi „Ludvig Tibold“ na rijeci Lašva u Vitezu Otvorenje ribolovne sezone na potočnu pastrmku, 03.03.2019. godine, USR Vitez je 9-ti put organizirala kod Ribarskog doma na mušičarskoj stazi „Ludvig Tibold“ na rijeci Lašvi. Otvorenju ribolovne sezone u našem udruženju svake godine se odazove puno ribolovaca. Pored članova USR Vitez na poziv se odazvao i v… Ceo tekst >

Gacka je jedna jedina i neponovljiva

Jedan dan na Gackoj početkom marta Možemo biti sretni da imamo takvu vodu u našoj zemlji i da ribolov na njoj nije elitna disciplina… Iako je ovo jedina riba jučerašnjeg dana, duševni mir, ljepota kraja, dostupnost i podvodno bogatstvo rijeke čine svaki ribolov na Gackoj terapijskim iskustvom…. Dan je bio još bolji jer sam ga proveo sa prijateljem Šimunjak Lukom sa kojim je ribolov uvijek opušten, ugodan i zabavan (da ne spominjemo fotke). Hvala Zd… Ceo tekst >

„Dan pastrmke 2019.“ na Krajkovačkom jezeru

Otvor sezone na Krajkovačkom jezeru kod Niša U nedelju, 3. marta 2019., na Krajkovačkom jezeru kod Niša održan je tradicionalni „Dan pastrmke“ u organizaciji Mušičarske sekcije Niša i d.o.o. „Južna Morava 2“. Ove godine je ovaj mušičarski skup organizovan ovde, jer je jezero poribljeno sa 2.000 komada dvogodišnje mlađi potočne pastrmke, pa je to ujedno bilo i otvaranje novog salmonidnog revira. Ribočuvari, predstavnici f… Ceo tekst >

Otvorenje sezone mušičarenja 2019. na Gackoj

Otvorenje mušičarske sezone je dan kada svaki mušičar koji imalo drži do sebe odlazi u ribolov. Bila to najbliža rijeka ili neka udaljena destinacija, to je dan kada se družimo s prijateljima, istomišljenicima nakon zimske stanke. I ove godine odlazimo na caricu Gacku, rijeku koja svojom snagom i nepredvidljivošću samo pravim poznavateljima ovog sporta otkriva lijepote svojih stanovnika. Ekipe su stizale od ranog jutra iz cijele Hrvatske, a i prijatelja iz… Ceo tekst >