Kategorija: Reportaže

Zapisi sa…, putopisi, reviri, putovanja, Bili smo na jezeru, reci, rečici, potoku, moru,
divlje vode, kampovanje, druženja na vodi, susreti mušičara, otvor sezone,

Sa familijom na mušičarenju u Ljubnom

Ponekad treba i sa familijom ići na pecanje, i pošto mušičarim, treba ih voditi na mušičarenje. Djeca su još mala, pa je zato najbolja opcija ribnjak u Ljubnom, kojim gospodari RD Ljubno na Savinji. Ima puno kalifornijske pastrmke, nešto potočne i ponekad puno zlatovčice. Sa familijom na mušičarenju Tako je bilo i ovog puta. Uhvatili smo puno riba, kalifornijski pastrmki i zlatovčice, a najveća je bila ova sa jako crvenim trbuhom … Djeca su uživali,… Ceo tekst >

Velika potočara, Ribnik jul 2019

Pozdrav Ivane, Da vam kratko opišem ili malo da dočaram ulov potočne pastrmke na Ribniku. Tog dana odnosno prije podne bio sam u gornjem dijelu, tačnije kod ribnjaka u nadi da ću prevariti koju pastrmku. Imao sam sreće i dvije sam uspio da prevarim sa veoma lijepim istaknutim bojama i sa jako istaknutim crvenim tačkama. Imao sam još dva solidna komada, ali su mi spale. Samo sam jednu pastrmku uslikao. Lipenove (lipljane) nisam slikao, jer imam milion slika, a svi su bi… Ceo tekst >

Reka Savinja – RD Ljubno 30. jula 2019.

Krasan dan taj 30. juli ove 2019. godine u Savinjskoj dolini i na reci Savinji. Ovde gazduje RD Ljubno ob Savinji. Nekoliko fotografija iz čudovite Savinje. Lp Gregor Štefančič… Ceo tekst >

Potočara u Amarnasu

Na moju molbu da nam opiše kako je ulovio veliku potočaru, Troka nam je poslao nekoliko svojih tekstova, pa sam složio priču za Mušičar:Torbjörn Trokic: Korhner Ivan te godine sam došao po nju i samo sam o njoj pričao cijelo vrijeme. Gaćo i Ja prvi put došli da vidimo kakva je voda u Amarnasu, i na taj potez sišli niz kamenje, neka plića do pola vode i onda kao sedra odsječeno i Gaćo prođe više mene baci muhu i prvi šup, ja gledam, kad izleti lipen (lipljen), to je z… Ceo tekst >

Mušičarenje klena na Karašu krajem jula

Opisaću vam ukratko današnji izlazak na vodu, jer je bio veoma kratak, ali isto i veoma produktivan i za dušu i za telo. Miloš Vojteski i ja smo otišli na dva sata ribolova koliko smo imali na raspolaganju vremena, pošto i on i ja imamo malu decu … Damir i Miloš Iz Vršca vozili smo dvadesetak kilometar do sela Straža i odmah po izlasku iz sela spustili smo se do mosta gde smo zagazili u reku Karaš i krenuli uzvodno … On se zanimao nimfama i skobaljem, a ja razoč… Ceo tekst >

Popodnevno mušičarenje u julu na Gradcu

Petak, bio sam prva smena i posle posla rešavam otići da otpecam popodne na Gradcu. Stižem oko pola 4 na parking iznad manastira i razmišljam gde pecati. Odlučujem se oko etno domaćinstva, pa malo niz vodu. Tako je i bilo vir po vir, preliv po preliv i svaki daje ribu. Odlično radi na sitnu nimfu na #18 udici. Nimfice na #18 Nimfice Malo se spuštam niže i dolazim do železničkog mosta ispod manastira Ćelije. Lep vir koji ima čudnu struju i poprilično dubok. Hvatam u t… Ceo tekst >

Drinski lipljeni

Lovio sam krajem juna lipljene na reci Drini, mesta su Mališevac i plavi čamac. Drinski lipljeni Mušice koje sam koristio su na slikama, uglavnom imitacije kedisa i jednodnevki. Mušice na koje sam lovio drinske lipljene Oprema koju sam koristio: štap sage x #6, 9ft; čekrk sage 4250, kanap sharkwave #6 Mijalko Savić… Ceo tekst >

Reportaža sa reke Ćehotine

U nedelju 30. juna krenula sam sa prijateljima na kampovanje s mušičarenjem u Crnu Goru. Reč je o neverovatnoj reci Ćehotini i sa još neverovatnijom prirodom koja je okružuje. Meštanin sela Tatarovine u kojem smo boravili, već prvog dana ispričao nam je svoja iskustva sa sretanjem divljih životinja i samo par dana posle, naši prijatelji Nenad Dimitrijević i Jovana Milovanović sreli su uplašenog vuka nadomak našeg kampa, dok je danima na drvetu iznad šat… Ceo tekst >

Lipljan sa Drine u julu 2019.

Fly Fishing (mušičarenje) za mene je omiljena vrsta ribolova pored ostalih tehnika na koje pecam. Volim da obilazim dosta voda gde ima pastrmke i lipljana, a jedna od mojih omiljenih je reka Drina. Od 1 juna svaku nedelju provodim na Drini jureći lipljana duž toka kroz Bajinu Baštu. Najčešće idem na mesta Splavište, FF Revir, Lukovo i Plavi čamac, gde jurim lipljana na suvu muvu i pastrmku na strimera. Od svega najdraže mi je pecati lipca (lipljana) na suve muve ka… Ceo tekst >

Mušičarenje na Đetinji u gradu Užicu

Pecajući na plaži tog dana sitniju pastrmku moj drug Stefan Jovanović i ja na male nimfe odlučili smo da odemo pod ustavu na plaži i probamo da iščačkamo nešto krupnije, na malo veće nimfe. Ja sam koristio štap Next Tackle LL 3# nymph sa Čekrkom Fil Fishing Galant 5/6, a Stefan je koristio byron czech nypmh 9,6ft 3# sa Daiwa čekrkom 3/4. Od nimfi za ovo doba godine koristili smo zečeve uglavnom i crne varijacije perdigone nimfi na koju je i Stefan imao ovu lepu ribu o… Ceo tekst >