Sve mladice ulovljenje na Limu tehnikom mušičarenja Osma i najveća Osam mladica na Limu u jednom danu tog 20. Novembar 2020. koji je bio rezervisan za mušičarenje na Limu u Beranama, Crna Gora. Ovoga puta, Vlatko i ja, smo odlučili da prvo pecamo u slobodnim vodama, a da drugi dio dana provedemo u mušičarskom reviru.Tifranska klisura odavno važi za možda najbolje mjesto u Crnoj Gori za lov mladice. Teško pristupačna klisura sa ogromnim virovima i brzacima i danas krije najve… Ceo tekst >

Već drugi put ove nedelje, prvog dana Novembra sa mojom drugovima, posjećujem rijeku Lim u Beranama. Razlog je, naravno, ciljani lov mladice strimerima. Počeli smo ribolov rano ujutro, oko 7 sati. Prije podne imao sam dva napada mladice na strimera, ali ni jednu nijesam uspio da zadržim na štapu. Voda je naglo opala i bila je veoma bistra, što može biti razlog slabije aktivnosti mladice. Neodlučno i plašljivo je prilazila strimerima. Poslije pauze za ručak i kafe u hotelu Be… Ceo tekst >

Pošto zabrana ribolova na Buni i Neretvi počinje 01.11. odlučio sam da cijeli dan provedem na rijeci Buni. Dan je bio sunčan i topao, mušica se počela rojiti oko podne i tada sam i imao najviše uspjeha na suhu mušicu, uzimala je veličinu 18 i 16, maslinaste do svijetlo zelene i itacije jednodnevki Na ovu sam mušicu imao najviše uspjeha Mušica na koju sam najviše lovio Ulovio sam i jednu potočnu pastrmku Par riječi o BuniBuna je rijeka u Bosni i Hercegovini, lijeva pritoka Neretve… Ceo tekst >

Nas troje na Đetinji; Milutin Gavrič, Luka Dimitrijević i Milica Sredojević U prošlu nedelju sredinom oktobra 2020. sam sa prijateljem i devojkom bio na reci Đetinji. I već prvih sat vremena mušičarenja, na samom izlasku iz grada Užice desilo mi se nešto što ću sigurno pamtiti celog života. Na mušičar štapu dvojci (#2) i najlonu debljine 0,08mm zakačio sam lipljena dužine 28cm. I kada sam krenuo da ga vučem ka obali ogromna mladica se zaletela i bočno uhvatila lipljenja, i od… Ceo tekst >

Reka Drina „kraljica“ voda na Balkanu, je uvek specifična i uzbudljiva za mušičarenje (fly fishing). U sebi krije puno kapitalnih primeraka lipljena, pastrmke, mladice, … kojih mi često nismo ni svesni da ih ima, a pri tom ona ima status divlje reke. Čitav tok reke je jako zahtevan za ribolov, pa zato i kažu da je teška reka za mušičarenje. Drina je takva da možeš pecati samo koliko ti ona dozvoli. Ona je takva reka da koliko god odlazio sa nje, u njoj ima nečeg što te m… Ceo tekst >

Razvijene zapadne zemlje pružaju bezbroj različitih mogućnosti kako za poslovne tako i za one druge, lepše, rekreativne aktivnosti. Republika Austrija kao alpska zemlja je simbol za planinarenje i skijanje, ali isto tako mogućnosti za obavljanje različitih vidova ribolova su skoro neograničene. Gotovo čitava zemlja prekrivena je rekama, od Dunava pa do malih lokalnih potoka, broj vodotokova je nestvaran. Fly fishing revira ima na pretek, a ja sam počeo da ih otkriva… Ceo tekst >

Ulov ostvario Dragan Đekić Ribnik, najljepši biser Evrope uvijek iznenadi pa tako i ovaj put ….Potočna pastrmka ove veličine je prava rijetkost za uloviti osim u predivnom Ribniku koji krije ove ljepotice i ponosi se sa njima. Bivšem reprezentativcu Bosne i Hercegovine u mušičarenju (Fly fishing) Draganu Đekiću uz dosta znanja, kvalitetne opreme i malo sreće, Ribnik podari ovu ljepoticu … Riba je ulovljena na nimfu fazan pleta 16#/Hanak 450BL/ Pribor je bi… Ceo tekst >

Poštovanje gosp Ivane evo par rečenica o nedjeljnom (04. 0ktobar 2020.) ribolovu na Ribniku. Pošli smo moj adže Emir Delić i ja ujutru iz Mostara oko 5h. Dogovor je bio da se nađemo prvo u Ključu kod Adine trgovine, da preuzmem novi čekrk i šnjuru. Popivši kafu sa Adom uputili smo se ka Ribniku, gdje uzimamo dozvole kod Duška i pravac voda. Emir Delić Riba je baš radila, u jutarnjim satima na nimficu fazanku br 20-22 i žutozelenu nijansu. Nalovili smo se lipljana, a bila je i po koja… Ceo tekst >

Karupå rijeka u Danskoj Morska pastrmka koju sam ulovio u mojoj reci Karupå, moja domaća voda, najbolja evropska, a vjerovatno i svjetska rijeka za morsku pastrmku. Ovdje se love svjetski rekordi. Duž čitavog toka rijeke od nekih četrdesetak kilometara, ljudi žive s tom rijekom, čuvaju je i paze. Niz je ribarskih udruženja okupljeno u jednu krovnu organizaciju koja ih objedinjuje i suradnja između društava je odlična. Na više područja moj klub, koji je najveci, djeli rib… Ceo tekst >

Jablanica, rijeka Neretva, tog dana veoma velik vodostaj i jak protok vode. Nezgodno je za loviti sitnim nimfama kad je brz protok vode. Zabacio sam stotinu puta, ali bez uspjeha. I već sam razmišljao o odlasku kući kad udarac i jaka kontra u dubinu. Na prvi mah sam pomislio da je lipljen, jer je kolega na istom mjestu uhvatio jednog kapitalnog prije par dana. Pošto je na tom dijelu dubina oko 4m nisam još vidio šta je. Pustio sam je da odmotava i da se spusti niže gdje je tok slabiji.… Ceo tekst >