Kategorija: Reportaže

Zapisi sa…, putopisi, reviri, putovanja, Bili smo na jezeru, reci, rečici, potoku, moru,
divlje vode, kampovanje, druženja na vodi, susreti mušičara, otvor sezone,

Reportaža sa Kupe i Kupice kraj juna 2020.

Moj prijatelj Bojan Tomašević mi je par godina unazad prenosio svoje utiske sa reke Kupe i Kupice koje se nalaze u Hrvatskoj. Govorio mi je da su reke bogate divljom pastrmkom i lipljenom, i da je priroda oko njih svakako nešto što trebam videti. Tako da sam ga prošle godine poslušao i otišao na Kupu i Kupicu. I naravno ove godine sam ponovio obilazak ovih divnih reka, sa svojim kumom Nenadom Dimitrijevićem, Bojanom Tomaševićem, i ocem Draganom Dimitrijevićem. Kr… Ceo tekst >

Tri dana za pamćenje na rijeci Savinji

3.7. – 5.7. 2020. Ljubno, rijeka Savinja Petak 3.7. u 5 ujutro zaputio sam se u Sloveniju na trodnevni ribolov na rijeci Savinji. Tamo sam se našao s prijateljima koji su stizali iz Njemačke. Put nas nije mazio. I meni i njima cijelim putem je padala kiša i bojali smo se da nam uvjeti za ribolov neće biti dobri. Savinju nitko od nas nije poznavao, jer tamo nitko od nas trojice nikada nije bio, niti lovio. Dolazim prvi. Oko 8 sati ujutro. Kiša lagano pada i odlazim do mosta da vi… Ceo tekst >

Lov lipljana na Đetinji

Proteklih dana sam dosta vremena provodio kraj reke Đetinje i imao sam priliku da ulovim nekoliko lepih primeraka ove fascinantne ribe. Lipljen kojim je reka Đetinja poribljena se adaptirao sjajno i mogu se loviti kapitalni primerci. Prisutan je na potezu od gradske plaže u centru grada Užica sve do “Skakavaca” u kanjonu reke Đetinje. Preferiram da ga lovim na suve mušice. Lipljani se javljaju tokom celog dana na površini kada se roji mušica, a naročito u ve… Ceo tekst >

Reka Salah u Austriji

Poštovani gospodine Korhner, već godinama pratim Vaš rad odnosno sve ono što objavljujete na sajtu i Portalu Mušičar. Početkom prošle godine sam postao još više zainteresovan kada sam i ja uplovio u mušičarske vode. Nije mi trebalo dugo da se “zakačim“. Ovim putem želim da Vama i Vašim čitaocima predstavim reku u Salah u Austriji Sticajem okolnosti poslednjih pet godina živim i radim u Austriji u prelepom gradu Salcburgu na obroncima Alpa… Ceo tekst >

Eutanazija ili paleativno zdravljenje

Kapitalna šarenka 70cm jul 2020. U subotu popodne pozvao me Žiga, kaže zvao bi prijatelja na ribolov u Reviru 2 na Sori. Klemen je lik od koga sem uzeo psa. Njegov pas je Labradorka, otac je bio verovatno Šarplaninac ili Kraški ovčar. Veterinari nisu znali, ali Medo ima gorske krvi. Uglavnom u Nedelju ujutru u pet odvedem Medu u šetju, u šest smo bili dogovoreni kod mene, popili kafu pred kućom. Klemen i bivši pas su se lepo igrali, kako treba i da bude. Onda krenusmo za v… Ceo tekst >

Kolpa početak jula 2020.

Od našeg saradnika Gregora Štefančića (trgovina Kostevc) smo dobili nekoliko lepih fotografija pastrmki i lipljana, koje je ulovio u početkom jula 2020. (05.07.2020.na reci Kolpi (Slovenija). Peter Gregor Najviše je bilo lipljana, ali je pala i koja potočara predveče. Bio sam na vodi sa Peterom (Peter Kežele iz Slovenije). Rojila se majska muha i bilo ih je dosta na i oko vode! Lovili smo najviše na nimfe! Sve su ribe vraćene! Gregor… Ceo tekst >

Jun na Drini i lipljani – Zoran Šijaković

Kao i svake sezone na Drini, lov lipljana je najlepši u junu, zato što ga svi mi rado lovimo na velike kedise. Oni mogu biti napravljeni kao suvi i mokri što na Drini daje izuzetne rezultate od otvora sezone do kraja juna. Moj izbori su bili kedisi na udicama veličine 10 i 12. Lovilo se odlično menjajući samo boju tela kedisa koji se roje. Lovilo se navođenjem kedisa da se kreću u filmu (mi mušičari tako zovemo sloj vode neposredno ispod površine). To mušičarenje se i… Ceo tekst >

Reportaža: Taorska vrela

Moj momak Luka i ja, smo odlučili moj rođendan provesti u prirodi. Ideja mi je bila, odlazak na Taorska vrela koja su 40km udaljena od Valjeva i nalaze se na planini Povlen. Ako se i vi odlučite ići na ovaj izlet, trebate znati da je put do vrela izrazito loš i naporan, s obzirom na to da veći deo puta čini makadam prepun rupa i krivina. Taroska vrela su svakako jedna od lepših prirodnih bogatstava koje sam u životu videla, pa loš put ne bi smeo nikome biti prepreka u obilask… Ceo tekst >

Jovanka je ipak preživela

Bila subota 13.6. godine 2020. Cele je nedelje padala kiša, pa je prestala tek u petak. Nešto me vuklo Sori, pa prošetah psa do Sore i sa mosta vidim voda već bistra. Valja sutra na Soru, a sad na koje piće, da lakše ranije zaspim. Tako se u petak probudih pre izlaska, al zapadno brdo već ima sunčanu  boju, vidim sa terase. Polako se spremim i tek u sedam ulazim u Soru kod vrbe. Bilo mnogo lepih zabačaja i samo jedan ozbiljan udarac. Posle suve i nimfe prešao sam na stri… Ceo tekst >

Oohoho, opet je prštalo!

Čitajući, reportažu „Prštalo je na sve strane“ na Mušičaru setih se lepih trenutaka provedenih sa Ivanom – urednikom Mušičara i prijateljom, Oskarom, Jovanom, i manjkajućim Zvonkom koji tada nije mogao doći. Obećao sam, da ćemo ponoviti to druženje na Selškoj Sori. Pošto se se bližao Exit festival u Novom Sadu, pao je dogovor za gajding na Sori, koji se uzvraća sa gajding u Novom Sadu. Ivan je bio zauzet odlaskom na more, i tako su došli samo Jovan i… Ceo tekst >