Kategorija: Praksa

Torbica i ogrlica za mušičarenje – samogradnja

Što se tiče torbice za mušičarenje, kada sam počeo da mušičarim prvo sam napravio ogrlicu, pa sam kupio prsluk koji sam jednom obukao i odmah napravio torbicu uz koju sam kupio malo veću sling bag iz beer programa i jako mi se sviđa … Mušičarska ogrlica – samogradnja Torbicu sam samo malo prepravio, jer je inače to mala moja Samsonite stara torbica. Otvara se kao novčanik gde lepo staju predvezi, a sa zadnje strane ima mesto za smart telefon, gde odli… Ceo tekst >

Kotrljajući zabačaj mušičarskim štapom

Roll cast zabacivanje mušičarskim štapom (kotrljanje) Još jedna varijanta zabacivanja mušičarskim štapom je Roll cast zabacivanje (kotrljajući zabačaj). Za ovo zabacivanje uvek je potrebna plivajuća struna i može se trenirati samo na vodi. Kotrljajući zabačaj je potreban ako se nema dovoljno prostora za zadnji zabačaj kod klasičnog zabacivanja strune. Ne možemo ga baciti sa visoke obale, a najbolje je ako stojimo u vodi. Kako se izvodi?Prvo, oko 1… Ceo tekst >

Mušičarski revir u Mojkovcu, lov mladice na mahač

Ciljani lov mladice strimerom! Rijeka Tara – Mojkovac C&R revir! Ivica Rajković, član Srk Kolasin Kolašin, 12. 01. 2020. Prvi plan je bio da 2020. godinu otvorimo pecanjem pastrmki i lipljana na malenom Ravnjaku, ali u poslednjem momentu dolazi do promjene plana. U mojoj neodlučnosti Milan Fuštić je pokušao da me nagovori da ponesem opremu za nimfu i za strimera, pa da jedan dio dana pecamo mladicu, a poslije da probamo i lipljana. Iskustvo mi je go… Ceo tekst >

Proljeće je, pitanja se roje …

Gacka u proljeće, kako i čime? Dragi čitatelju, u nedavno objavljenom tekstu na on-line portalu Mušičar osvrnuo sam se u kratkim crtama na proljetno mušičarenje na rijeci Gackoj kao i na imitacije nimfi koje sam koristio (sezona 2019.). U ovom tekstu želio bih ti reći malo više o opremi i imitacijama koje sam koristio … Kako u nekoliko riječi opisati našu smaragdnu ljepoticu, Gacku, u proljeće? Nezainteresirani prolaznik mogao bi reći: „Voda kao i… Ceo tekst >

Moja iskustva sa Gacke

Dragi čitatelju, prije svega iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim gosp. Ivanu Korhneru na lijepim riječima, ukazanom povjerenju i prilici da napišem nekoliko riječi o svom iskustvu mušičarenja na smaragdnoj ljepotici, rijeci Gackoj. Kako bi stvari od početka stavili u pravu perspektivu trebaš znati, dragi čitatelju da ja, autor ovog teksta nisam profesionalni mušičar /natjecatelj/, mušičar s dugogodišnjim iskustvom, već veliki zaljubljeni… Ceo tekst >

Mali trikovi kod mušičarenja 15.

Ovu su mali trikovi kod mušičarenja koje treba primenjivati i tako sebi boravak na vodi i mušičarenje učiniti komfornijim i uživati u njemu. U petnaestom nastavku ovog serijala dajemo tri praktična saveta, trika (ideje): Skidanje viška laka sa ušice udice, kačenje magneta za meredov i kako se karanfilićima boriti protiv moljaca —— Skidanje viška laka sa ušice udice Kada pravimo mušice, dešava nam se posle vezanja završnog čvora da zalakiramo i u… Ceo tekst >

Jeftini, a korisni materijali – Termoizolaciona pena

Termoizolaciona pena Postoji puno materijala za izradu naših imitacija, a danas ću vam pokazati kako termoizolaciona pena za izolaciju cevi od grejanja može biti odlična za izradu vaših imitacija. Verovatno iskusni to znaju, a hteo bih da podelim sa novajlijama kao i ja koji su bili lenji da posećuju forume i nađu informaciju oko policelon pene. Kupovao sam policelo u par fly shopova kao male table raznog cenovnog ranga, boje i kvaliteta, pa ukrasnu gumu koja je ist… Ceo tekst >

Mušičarenje basa iz kajaka

Od kad sam počeo da mušičarim gledao sam na kanalu youtube pored edukativnih klipova vezanih za fly casting i raznih varijanti lova mušicom i snimke lova basa mahačem i to uglavnom površinskim mušicama (poperima, čikadama, skakavcima, miševima). Pošto sam iz Novog Sada, a u okolini ima par jezera i kanala u kojima ima basa, ali moram reći ne u onoj količini u kojoj bi mi zaljubljenici želeli, počeo sam obilaziti pomenute vode sa manjim i većim uspehom. Uglav… Ceo tekst >

Zunzara za protu

Bablje leto je bilo na izmaku. Svi TV kanali najavljivali su drastičan pad temperature i kišu. Gotovo je sa sunčanim danima i bistrom vodom. I to baš sad kad sam otkrio nešto što istražujem nekoliko godina. Sate i sate ribolova potrošio sam tražeći veštačku mušicu koju bi protfiš (jaz) uzimao „bez pardona“. S promenljivim uspehom, nekad sa puno radosti, a uglavnom sa puno razočarenja, vraćao sam se kući sa vode i sabirao iskustvo. Retko sam uspevao da… Ceo tekst >

Najlon za predveze Hardy copolymer

Neki dan silk (najlon) da uzmem za mušičarenje, treba mi za predveze kada lovim na jezeru, barem 0.18mm ili 0,20mm. Meni treba silka na kilometre i hajde da uzmem Hardy onaj copolymer, nisam nikad imao. „Daj da probam“ – rekoh. Kupim 4X (0.18mm), 50m na špulni. Odušuvljen sam, ako ne i najbolji do sada najlon na koji sam lovio, ravan, ne frče se sekunde, oštar neki. Aplauz, a jeftin 4 funte 50 metara špulna i na to sve u toj radnji vidim neki flourocarbon cortlan… Ceo tekst >