CDC caddis nymphs. Tungsten nimfa. Barbles muha. Pastrmska muha. Euro nimfa Ovo je sjajan obrazac izrade kedis nimfe za vreme kada izlaze ili će tek izroniti sa dna. CDC hvata mehuriće vazduha i pruža neka realna kretanja u vodi. Velika riba dobro lovi na bilo kom mestu gde žive kedisi, jer su joj omiljena hrana! Jako je bitno koristiti otežanja kako je naznačeno bakarne boje, a ne zlatne. Original: Tungsten nymph. Barbless fly. Trout fly. Fly fishing. Euro nymph. This is a gre… Ceo tekst >

Na Moj strimer za grabljivice sam najviše štuka ulovio, samo veličinu udice menjam, a radim ga ovako. Oko vrata udice prvo vežem crveni dubing, a onda slažem stomak i leđaUdica veličina po želji koju grabljivicu želite loviti od #6 do 3/0Beli stomak craftfur i plava leđa supreme hairOči su zalepljene i zalivene epoxi smolomNekada stavim flash trakice sa strane, a nekada ne! Ovaj je dug oko 10cm. Na njega sam lepo lovio bucove, neke morske predatore i naravno štuke. Miloš Sina… Ceo tekst >

Miljan Anđic (23) Berane, Crna Gora. Ribolovom se bavim od svoje 10 godine. Mušičarenjem od 2014. godine. Gledajući video kako peca neki stariji čovjek sa štapom i kanapom. Bilo mi je fascinantno pecanje sa mahačem i za par dana sam kupio opremu i istog momenta zapostavio ostale tehnike ribolova. Puštanje lipljena Kako ide jedno sa drugim 2016. godine sam počeo i sam da vežem svoje muve, koje u početku nisu bile proporcionalne i nisu bile na izgled fine, ali su lovile ribu. To m… Ceo tekst >

CDC&elk caddis #14 Izuzetna imitacija kedisa sa krilima od CDC pera i srnećom dlakom koji ima i indikator od oranž polipropilena, te se lepo vidi kada pliva na površini vode. Materijali za kedisa sa indikatorom, sa mog profila su: Udica veličine #14Telo: maslinasti dabingRebra: žicaGrudi: zečija dlakaKrila: dva cdc pera i srneća dlakaIndikator: oranž polipropilen Video izrade kedisa sa indikatorom https://www.facebook.com/100002485501765/videos/pcb.349… Ceo tekst >

Danas prvi dan mjeseca Novembra sam bio na reviru u Donjem Vakufu na rijeci Vrbas. Prelijep sunčan dan, pa nisam htio propustiti priliku za ribolov. Ovaj lipljen je ulovljen na nimficu #18. Materijal za nimfu je bio tijelo od marabu pera, udica gamakatsu #18, otežanje tungsten zlatni 2mm i bakarna prošara (rebra). Kragna oranž konac. Rep isperci iz pera oroza. Nimfe na koje sam lovio Marabou perje Bilo je dosta lipljena i svi su vraćeni! Jasmin Gile Milanović… Ceo tekst >

Iluzija nimfe Duracell je njena lovnost i neodređenost. Ona imitira skoro sve jednodnevke, tulare, kamenjarke, …  sve. Idem motati nimfu Duracell, stigao je sad dubbing. Materijali koje koristim Ja je radim ovako: tijelo hends dubbing 45 ili 46, repić cdc par isperaka, lameta holo flat, ali je ono preko makaza prevučeš, kao za mašnu za poklon i onda je uvrtiš da bude kao žica, nogice cdc i thorax dubbing hends 47 i glave mijenjaš, to daje dojam insekta koji napušta kućic… Ceo tekst >

Vežem muhe od svoje dvanaeste godine. Od kada se i bavim mušičarenjem. Kao mladić sam lovio na više vrsta ribolova. Sada uglavnom lovim samo mušičarskim priborom. Natječem se u Hrvatskoj mušičarskoj ligi, gdje sam prošle godine osvojio pojedinačno treće mjesto. Svakako bi kao uspjeh izdvojio i 21. mjesto pojedinačno osvojeno prošle godine u Crnoj gori na Europskom prvenstvu gdje sam pobjedio u jednom sektoru koristeći suhu muhu. Akcija tokom takmičenja Uz mjerljive us… Ceo tekst >

Novo iz moje umjetničke radionice OPE_RA … INOVACIJA – ekstenzijalna mušica, Viba-sistem Mnogi koji love morsku pastrmku u moru, i ne samo u moru, se žale da im riba spada, da se lose kače na prvom udaru, a i da spadaju u toku borbe. Zato sam konstruisao jednu novu vrstu mušice, jedan drugačiji model i vjerujem da će biti dobar. Nije još bio na probi, ali biće ove jeseni i i zime. Prototip sam napravio brzinski, jer me ne interesuje sam izgled već konstrukcija i eventualna ef… Ceo tekst >

Komplet od pet nimfi Izuzetne nimfe na koje volim da lovim salmonide. Radim ih uglavnom na Jig udicama koje su mi se pokazale odlično, jer je vrh udice zbog položaja otežanja okrenut prema površini vode – gore. Prince Jig NymphJig Hook size #12, Tungsten bead 3.5mm, Goose biot (Brown and white), Peacock Olive budding, Red thread, UV bond Prince Jig Nymph Copper John NymphHook size #14 Jig style, 3.5mm tungsten bead, Goose biot, brown Pheasant, Copper wire M size, Peaco… Ceo tekst >

Strimer je urađen na udici marke Sakuma manta 540 u veličini 5/0. Dužina strimera je 17cm što je veoma dobro za lov mladice na skoro svim rijekama. Naravno, treba ih praviti i u većim i manjim varijantama zavisno od veličine vode i apetita ribe. Za izradu tijela sam koristio sintetički materijal Hemingway’s streamer fiber. Ovaj materijal je pogodan zbog toga što su vlakna dovoljno duga i dozvoljavaju dobar manevar da možete praviti strimere čak do 30cm dužine. Glava s… Ceo tekst >