Kategorija: SBS (StepByStep)

Step By Step (SBS), prikaz izrade mušica korak po korak

SBS: Buggy Grandis

Veliki kedis Veliki leptiri, Ephemera vulgata, tek su se počeli izlegati na mom području i uslovili su da se riba počne njima hraniti. Veliki komadi takvoj hrani teško će reći ne – odoleti. Ali uskoro ćemo videti kako velike muhe kedisa trče po površini i čine ribu još besnijom. Kedis Phriganea grandis je masivan insekt, dug blizu 5cm, a već sam na nekim jezerima video prva rojenja tih muha. Zato je bolje da budete spremni i sebi napravite nekoliko. Suva muh… Ceo tekst >

SBS: Imitacija piora

Na kanalu gdje pecam pastrvu viđao sam jata malih ribica kojima se hrani pastrva. Jedne večeri uspio sam prevariti jednu tu ribicu na sitnu mišicu i fotografirao je. Pretpostavljao sam da su te male ribice piori, a sad sam imao definitivno i potvrdu. Pošaljem prijatelju Goranu fotografiju, a on me nagovori da mu napravim nekoliko strimere imitacije te ribe. Pior Nije mi dalo mira i ja sam odmah krenuo na realizaciju tog projekta. Odabrao sam materijale i krenuo u izradu.… Ceo tekst >

SBS: Atraktor muha Coch-Y-Bondhu

Izvanredna imitacija koju nam je poslao Stojan, prijatelj iz Bugarske koji sada živi u Engleskoj. Lako se pravi, a dole je popis materijala. Materijali: Udica – veličine #12-16Telo – isperci iz repa paunaZadak – zlatna ravna lameta Krila i noge – crveni (braon) petao Osnovni konac crni Postupak izrade KorakPoKorak (StepByStep) Ovo je poznata atraktor mušica na koju se lepo love pastrmke, lipljani i klenovi! Stojan Filipov… Ceo tekst >

Stanetov gamarus – izrada

Easy To Tie Gammarus Pattern U ovom video Stane nam je pokazao kako se jednostavno pravi imitacija gamarusa koji je odličan izbor pri lovu pastrmki i lipljana. Materijali su: Udica je Dohiku 644 od #18 do #10, otežanje tungsten glava odgovarajuća za veličinu udice, olovna žica flat, najlonski konac Veevus, dabing, Hends body strech wide, i Gulff orandge UV boja za imitaciju parazita i UV lampa Original sa Youtube kanala Mankov: In this video I`m tying one of my favourit… Ceo tekst >

SBS: Imitacije peša na Ahrex udicama TP650 Bent Streamer #1

Imitacija peša koju sam pravio za lov pastrmki, ali ću uskoro na njih probati loviti i basa. Moj drugar u Holandiji lepo na njih lovi bandare koji su tamo veći od 1kg. Verovatno će ga lepo uzimati i smuđ i ostale grabljivice. Udica na kojima radim su broj #1 i #2 Ahrex TP650, a glave su male (small). Nemaju težine. Materijal Glave peša (Sculpin helmet), trakice krzna (Rabbit strips) i udice Ahrex SBS izrade imitacije peša Nekoliko pogleda i varijata s drugim krznom Imita… Ceo tekst >

SBS: Strimer „Kozija brada“

Za strimer „Kozija brada“ sam tražio malo drugačiji pristup pokušavajući sam materijal koji je vrlo „nezgodan“ malo ukrotiti i složiti van konvencionalanog tako da dođoh do ovog rešenja slaganja dlake u snopićima. Strimer pored lovnosti koja je nama najbitnija sadrži i lepo držanje bez uvrtanja i u jako brzoj vodi i takođe izdržljivost koja može imati primenu u ribolovu zubatijih morskih predatora. Razlika je jedino što se ra… Ceo tekst >

SBS: Strimer za bucova

Strimer je prvobitno namenjen lovu bucova, mada mu neće odoleti ni bandar ni štuka, čak ni smuđ, ako se hrani pri površini. Za izradu ovog strimera od materijala sam koristio Mustad udicu #6, konac danville 6/0 svetlo žute boje, dlaku polarne lisice bele boje, craft fur Chartreuse boje, a može i polarna lisica zelenkaste nijanse, 3D oči od 4mm, super lepak i uv lak. Na udicu od okca ka vratu namotamo nekih 1cm osnovnog konca i na njega vežemo snopić bele dlake polarne… Ceo tekst >

SBS: Nožice Boško

SBS: Imitacija nimfe velike kamenjarke Imitacija nimfe velike kamenjarke se sada uobičajeno, s proleća, nalaze na tipetima mušičara, jer ih pastrmke rado uzimaju na dubljim mestima i bukovima. Rep i nogice su urađene od silikonskih trakica koje izazovno trepere i izazivaju pastrmke za napad! nimfa velike kamenjarke košuljice (ljušture) nimfi velike kamenjarke Materijal za izradu: Udica: J. Parker W57 #8 Otežanje: Tungtsen 3.8mm gold Ulit svinec v sto… Ceo tekst >

Crno/zeleni strimer za pastrmke

Black and green leech for trout Streamer Dobili smo dozvolu da objavimo na Portalu Mušičar ovaj kratak video izrade crno/zelenog strimera za pastrmke našeg saradnika iz Poljske Šimona – Szymon Flytiers Ovim kratkim filmom sam vam pokazao kako se odlično provodim pri izradi mog favorita crno/zelenog strimera za pastrmke. To je moj omiljeni streamer za reku gornju Vislu, Poljska. Kontaktirajte me: szimonflitiers@gmail.com Pozdravljam vas! Szimon (Szymo… Ceo tekst >

Pastrmska muha za severne vode

Hairwing streamer na klasičan način Danas ću vam dati SBS da vežete hairwing streamer na klasičan način. Muvu sam ja izmislio dok sam živio na severu. Nizvodno je bilo selo u kojem je bila velika hidrobrana koja je sprečavala ribu da se kreću uzvodno. Znao sam da tu ispod brane ima lepe pastrmke u brzim potocima, ali nisam mnogo uhvatio.Jedne večeri kad smo se prolazili pored brane, stao sam da razgovaram sa par momaka koji su imali lepu pastrmku. Pokazali su mi muhu,… Ceo tekst >