Kategorija: Mušičari

Lični stav o …, neobavezno sa…, dosije, intervju sa …, takmičari u FF, karijere,
reprezentativci u FF, poznate ličnosti mušičari, vodiči, vezači i škole, čuvari, FF kao
stil života i filozofija, žene mušičarke, podmladak (deca mušičari)

Moja iskustva sa Gacke

Dragi čitatelju, prije svega iskoristio bih ovu priliku da se zahvalim gosp. Ivanu Korhneru na lijepim riječima, ukazanom povjerenju i prilici da napišem nekoliko riječi o svom iskustvu mušičarenja na smaragdnoj ljepotici, rijeci Gackoj. Kako bi stvari od početka stavili u pravu perspektivu trebaš znati, dragi čitatelju da ja, autor ovog teksta nisam profesionalni mušičar /natjecatelj/, mušičar s dugogodišnjim iskustvom, već veliki zaljubljeni… Ceo tekst >

Akcija: „Pomoć mladim mušičarima/ribolovcima“

Ponovo pokrećemo akciju, pa pomozite donacijom Pošto sam već dugi niz godina u mušičarenju i hodam po takmičenjima, upoznajem nove ljude i stičem mnoga prijateljstva tako sam došao na ideju da usrećimo mlade kolege mušičare/ribolovce, jer sam počeo primjećivati da nema puno djece i mlađih ljudi na vodi. Ovako je bilo prije godinuipo dana Sa svojim udruženjem SRD Bugojno, BiH i ribočuvarom iz Gornjeg Vakufa Amirom Ćehajom našli smo djecu, te sam pokre… Ceo tekst >

Mali jubilej 2.500 dana Portala OnlineMušičara

Danas slavimo mali jubilej – 2.500 dana (malo više od 6.5 godina) od pokretanja našeg online izdanja Mušičara. List Mušičar traje i dalje sada u elektronskoj formi Davno je bio kraj februara i mart 2008 godine kada je svetlost ugledao Prvi broj štampanog izdanja lista Mušičar. Nakon 19 brojeva i preko tri godine postojanja došlo je do gašenja lista od strane novih vlasnika u maju 2011. Pauza je trajala oko 20 meseci i …. Promocija lista Mušičar u Nišu 2… Ceo tekst >

Moj Čopor

Moj Čopor je kratak tekst – priča o mom Toru iz njegove perspektive “Viba iz ovog teksta je dobio nadimak dok je bio još sasvim mali, kad još nije znao dobro izgovoriti riječ „riba“, pa ispade viba. Taj njegov nadimak je bio tajna sve do sada. Za njega su znali samo pojedini. Nadimak mu je dao Miro Tadić, sin pokojnog JefteTadića kojeg je moj Muta izuzetno cjenio i volio …” Moj Čopor Ja sam jedan običan pas. Ma nisam bas običan jer potičem… Ceo tekst >

Danas je 10 godina kako je umro naš veliki prijatelj Ljubomir Ljubo Stambolija

Donosim tekst koji sam objavio u boju 12. lista Mušičar kada je umro! Pomen Ove godine 2009, između dva broja Mušičara, umro je poznati sportski ribolovac, mušičar i varaličar Ljubomir Ljubo, Ljubiša, “Trovač”, Ministar, Lulaš – Stambolija. Sve je te nadimke ponosno nosio. Apotekar, plastičar, invalid, građanin sveta, otac, deda, suprug, sin, brat, kum, prijatelj, drug, komšija, iz Novog Sada, Sombora, Novog Grada, Dvora na Uni,…  .Ost… Ceo tekst >

Kako sam ostvario pobedu na takmičenju Una Open 2019.

Izjava pobednika Una Open 2019. Žana Valentinčića Sa nacionalnom omladinskom ekipom Slovenije otišli ​​smo na Una open u Kulen Vakuf koji je bio održan 12. oktobra 2019. godine, jer će tamo naredne godine 2020. biti Svetsko omladinsko prvenstvo u mušičarenju na reci Uni. U timu sam bio sa Jankotom Čeperlinom i Žanom Čeperlinom, a naš tim smo preimenovali u Dream tim. U Kulen Vakuf smo došli u petak 11.10.2019. i srdačno smo dočekani od meštana. Odmah p… Ceo tekst >

Veliko finale na Evropskom prvenstvu u Crnoj Gori 2019.

Evropsko prvenstvo – Effc 2019. takmičenje 3. dan, peta – završna sesija; Sektor 2 – Plavsko jezero, Crna Gora La Grande Finale!!! Poslednja odlučujuća i najvažnija utakmica (sesija); prethodne možete pronaći ovde: https://www.facebook.com/jure.osolin/posts/2198029376975874 Nakon ribolova iznad očekivanja i držanja drugog mesta u ekipnom poretku, konkurencija uopšte nije još bila gotova. Popodnevna sesija, koja je završe… Ceo tekst >

Sa familijom na mušičarenju u Ljubnom

Ponekad treba i sa familijom ići na pecanje, i pošto mušičarim, treba ih voditi na mušičarenje. Djeca su još mala, pa je zato najbolja opcija ribnjak u Ljubnom, kojim gospodari RD Ljubno na Savinji. Ima puno kalifornijske pastrmke, nešto potočne i ponekad puno zlatovčice. Sa familijom na mušičarenju Tako je bilo i ovog puta. Uhvatili smo puno riba, kalifornijski pastrmki i zlatovčice, a najveća je bila ova sa jako crvenim trbuhom … Djeca su uživali,… Ceo tekst >

Dama mušičarka Maša Pikl

Početnica u mušičarenju, ali ima puno talenta. Lovili smo na rijeci Savinji, Kamniškoj Bistrici i jezeru Braslovče, šarane i amure (videti na https://www.facebook.com/groups/braslovsko.jezero.krapolov/). Slika sa šaranom Slika sa Amurom Uhvatila je puno pastrva sa tehnikom czech nymphing, naučila je bowcasting tehnike na maloj rijeci Kamniškoj Bistrici. Nekoliko fotografija terena i ulova koje je ostvarila Maša Pikl. Koristila je štap 5# za dame r… Ceo tekst >

Veliki bolen na malu nimfu

Danas mi je prijatelj Karlo Zadravec iz Varaždina, koji trenutno živi i radi u Zagrebu, poslao fotografije izuzetnog ulova bolena na moju nimfu na udici #16. Karlo je na Savi kod Jaruna u Zagrebu pokušavao prevariti mrenu na sve moguće nimfe, ali bezuspješno. Pred sumrak je na površini vode u plićaku primjetio trag na vodi koji je svojim leđima pravio poveći bolen. Nakon precizne prezentacije sićušne nimfe ispred traga, riba je uzela istu nakon čega je uslijed… Ceo tekst >