Piše se … u to vrijeme, kroz srednju školu, sam skoro svim profesorima ribičima vezao mušice. To su bili one klasične oštro navezane i dotjerane mušice sportskog tipa. Neke sam vezao po uzoru na mušice iz stranih kataloga, ali moje mušice su bile daleko ljepše od viđenih mušica na tim stranim stranicama. Čvrstoća tih mojih malih uradaka na udici je bila neupitna.Za vezanje sam koristio najfinije materijale i pomno odabrana perca iz vrata pijetlova i drugih pernatih stvoren… Ceo tekst >

Na moj komentar na FB: „Nismo zabeležili ovaj ulov na Mušičaru! Pošalji nam priču o tom lipljanu, mestu ulova i na šta je došao, te o pok. bratu, preparatu lipljana, gde je završio preparat …?“Mislim da smo već pisali, ako se dobro sjećam objavljeno je tada u Riboreviji ili kako se već zvao list. To je bilo negdje 2005. kada ga je moj brat Dmitar Mito Antonić ulovio na Crnjaku, rijeka Ribnik. Cijelu priču sam osvježio 2017. Pokušavam naći zapis o svim podacima i svedocima pa ću ti po… Ceo tekst >

RIO Flies Playing CardsRIO karte sa slikama muhe za Igranje su odličan poklon, i savršen za pričanje o pecanju, ili samo igranje kod kuće sa svojim prijateljima s kojima idete na pecanje. Svaka kartica naglašava jedinstveni RIO obrazac za muhu (imitaciju) zajedno sa kratkim opisom za šta je muha dizajnirana, ili zašto se koristi. Lepo je da znamo šta muva prikazuje.Ace of Pik (Kec u piku) kartica je za nas nasumični pobednik.(MSRP $12.99) – RIO Flies Playing cards are a great… Ceo tekst >

Škola mušičarenja (fly fishinga) je jedna od aktivnosti koju sprovodi Sportsko-ribolovno društvo „Banja Luka“ ove 2021. godine. Za sada školu pohađa osam polaznika. To su djeca od 12 do 17 godina, a predavači su im naši članovi, takmičari u disciplini mušičarenje te priznati vezači mušica, kojih je takođe osmorica.Sastoji od praktične i teoretske nastave, gdje polaznici uče motati mušice, tehnike zabacivanja kod mušičarenja, upoznavanja sa insektima koji žive u vod… Ceo tekst >

Dana 18.08.2021. godine po prvi put je izvršeno poribljavanje rijeke Lašve u Bosni i Hercegovini mladicom. Ubačena je mlađ mladice uzrasta od 16-25cm u količini 200 komada. Posebno smo ponosni što smo sami izmrijestili i uzgojili ovu mlađ u našem mrijestilištu.Izdvojili smo dio za naše prijatelje i one koji su nam nesebično pomagali u ovom projektu i to: 10 komada za SRD Travnik (gdin Enes Škrgo), 10 komada za SRD Kakanj, 10 komada za ribogojilište „Izmišljeni potok“ i 6 kom… Ceo tekst >

Obećao sam svom starijem sinu Isaku da ću ga voditi na 9 voda na kojima radim guide (vođenje gostiju). Poslije Une i Unca došao je na red i Ribnik.Extremno mala voda i ribarenje sa obale su nam otežavale ribolov, ali smo uspjeli da zakačimo puno ribe. Sin Isak i sin mog prijatelja, Aladin bili su oduševljeni rijekom i količinom ribe.Pribor koji smo koristili: štapovi: hardy zephrus ultralite i loop multi 4# tippet: hardy 0.10mmMamac: mrav 22size i zelena krejica 20size (imita… Ceo tekst >

Sportsko ribolovno društvo Banja Luka održalo je svoje društveno takmičenje u disciplini mušičarenja 15.08.2021. godine na rijeci Sani na dijelu kojom upravlja Ltg Fly fishing centar Ribnik. U konkurenciji 26 takmičara posle dva kola po dva časa pecanja prvu poziciju je zauzeo Jeremić Saša, drugu Bovan Siniša i treću Kukrika Vladimir.Nekoliko fotografija sa stazeBez obzira na jako visoku temperaturu od 38oC uspjeli su uloviti 196 riba, dok je najvećeg lipljena od 50c… Ceo tekst >

Koja zastava će uhvatiti više ribe?Zemlje ExYuVrlo interesantno za nas mušičare. Imitacija na koju se može loviti ili poklon u posebnoj kutijici – imitacija gamarusa sa šarom zastave. Imitacije gamarusa u boji zastave zemalja sveta, neke postoje u ponudi, a mogu se i naručiti preko sajta za svaku zemlju posebno ili u kompletu više zemalja.Zastave zemalja svetaNekoliko interesantnih imitacija gamarusa.Videti više na: https://www.skafarsflyfishing.com/world-fl… Ceo tekst >

Od prošle godine izlasci na vodu su postali nemogući bez njega. Sa nestrpljenjem iščekuje svaki sledeći ribolov i svakom se posebno raduje. Uopšte mu nije teško da ustaje u 3 ili 4 sata ujutru da bi se vozio par sati do vode, sve to samo da bi lovio.Lovimo malo po reklama Austrije, ali dosta više obilazimo Sloveniju. Od opreme koristi štap seage launch 9f klase 4 i čekrk greys 300 4/5…U ovoj godini je uspeo dosta lepih ulova da ima na nimfu… Bilo je tu lepih lipljana i pastrmki.Adem P… Ceo tekst >

Moje knjige iz mušičarenjaU svojoj, slobodno mogu reći bogatoj biblioteci s „ribolovnim knjigama“, od blizu tisuću naslova, Fly-fishing odjeljak je dosta skroman i broji „samo“ šesnaest knjiga.Najstarija knjiga u tom dijelu biblioteke je „Lov pastrmke i lipljana“, Jovana M. Petrovića (Sportska knjiga, Beograd 1971.), a „najmlađa“ „Lov s umetno muho ali s perjanico“, Alojzija Šulgaja, koju je po njegovim objavljenim člancima s početka 20. stoljeća pripremio Stane… Ceo tekst >