Piše se … u to vrijeme, kroz srednju školu, sam skoro svim profesorima ribičima vezao mušice. To su bili one klasične oštro navezane i dotjerane mušice sportskog tipa. Neke sam vezao po uzoru na mušice iz stranih kataloga, ali moje mušice su bile daleko ljepše od viđenih mušica na tim stranim stranicama. Čvrstoća tih mojih malih uradaka na udici je bila neupitna.Za vezanje sam koristio najfinije materijale i pomno odabrana perca iz vrata pijetlova i drugih pernatih stvoren… Ceo tekst >

Na moj komentar na FB: „Nismo zabeležili ovaj ulov na Mušičaru! Pošalji nam priču o tom lipljanu, mestu ulova i na šta je došao, te o pok. bratu, preparatu lipljana, gde je završio preparat …?“Mislim da smo već pisali, ako se dobro sjećam objavljeno je tada u Riboreviji ili kako se već zvao list. To je bilo negdje 2005. kada ga je moj brat Dmitar Mito Antonić ulovio na Crnjaku, rijeka Ribnik. Cijelu priču sam osvježio 2017. Pokušavam naći zapis o svim podacima i svedocima pa ću ti po… Ceo tekst >

Izuzetna nimfa koju će uzimati sve vrste pastrmki i lipljani, pa i klenovi.Ovo su stvari (materijali) za nimfe …Udica: Dohiku HDG 611 ili 644 – Veličina 14 ili 16Otežanje Perla: Volfram Bakar Veličina 2 ili 2,5mmRepovi: GVS Sintetički repoviKonac: CrniTelo: poljski Quill – guljeni paun pero – Boja đumbira (ginger)Toraks: Holografska šljokica TinselThoraks Cover: Tinsel TanCelu nimfu prekrivam sa Deer Creek UV Fine Resin1-2-34-5-67-8-910-11-1213-14Original Engl… Ceo tekst >

Prelijepa mušičarska avantura na Neretvi, Plivi i Ribniku ove 2021 godine.Pogotovo mušičarenje na Neretvi je za mene jedinstven i poredljiv sa rijekama Novog Zelanda. I Neretva zahtjeva opreznost i delikatne prezentacije nimfe, da bi vam dala mogućnost da osjetite njezin dragulj, to jeste mekousnu pastrmku, na mušičarskom štapu.Pliva je davno osvojila moje srce i rado lovim na njezinim obalama. Ovaj put nam se naročito smilovala i omogućila nam ulove prekrasnih prim… Ceo tekst >

Nimfa jednodnevke oponaša popodnevno rojenje ecdyonurus roda jednodnevki.Materijali:Udica: Dohiku, model: J veličina 18Otežanje:Tungsten Textreme Gold 2.2mm i olovna žica 0,10mmOsnovni konac Textreme boja svetlosmeđa 8/0Rep: petao krem bojeTelo: TEXSTREME dve niti Easy dub brown 520 den. i vinyl round rebro svetlo smeđe srednje.Noge: jarebicaKrilni pupoljci: ženski lak za nokte zlatna ruža.Odlično za malu i čistu vodu.Original:Transparent NymphHook: Doh… Ceo tekst >

Poštovanje gosp. Ivane,evo par riječi i fotki sa rijeke Bune. Slobodan dan iskoristio sam da odem na rijeku Bunu i da lovim na nimfu. Po nekom svom običaju prvo popijem kafu u obližnjoj kafani konobi „Gold Fish“ malo razmotrim situaciju i dešavanja na vodi, zatim spremanje i na vodu. Dok sam tako sjedio primjetio sam par mekousnih kako kupe na površini mušice, pa sam to i snimio.Moja pozicija gdje lovim je na drugoj strani rijeke. Sa te pozicije bolje i preciznije mogu prezenti… Ceo tekst >

Nekolicina dopisnika lista Mušičar tokom ovih godina mi je poslalo fotografije imitacija koje su koristili na određenoj vodi, tako što su ih postavili na štap kojim su lovili. Interesantan način prikazivanja imitacija, koji je pregledan i lepo se vide sve karakteristike imitacije.Set muha na štapu. InternetPokazaću vam kroz nekoliko fotografija, izdvojenih iz njihovih reportaža koje su poslali, kako su to uradili i koji su nam set svojih imitacija ponudili na fotogr… Ceo tekst >

RIO Flies Playing CardsRIO karte sa slikama muhe za Igranje su odličan poklon, i savršen za pričanje o pecanju, ili samo igranje kod kuće sa svojim prijateljima s kojima idete na pecanje. Svaka kartica naglašava jedinstveni RIO obrazac za muhu (imitaciju) zajedno sa kratkim opisom za šta je muha dizajnirana, ili zašto se koristi. Lepo je da znamo šta muva prikazuje.Ace of Pik (Kec u piku) kartica je za nas nasumični pobednik.(MSRP $12.99) – RIO Flies Playing cards are a great… Ceo tekst >

Poštovanje Ivane, juče (04.09.2021.) na Sani, jedan od onih dobrih dana za mušičarenje (ff). Lipljen je uzeo žutu jednodnevku #18, naravno na dry fly. Bilo je neizvjesno, jer sam koristio Stroft 0,10mm podvez. Ali zbog veoma malog vodostaja Sane i nedostatka kiseonika, riba je pružala manji otpor i brzo je završila u meredovu.Namjerno sam poslao i drugu sliku od prošle godine, jer je bukvalno i taj prošlogodišnji uhvaćen na istom mjestu, samo na nimfu. E sad, da li se radi o i… Ceo tekst >

Škola mušičarenja (fly fishinga) je jedna od aktivnosti koju sprovodi Sportsko-ribolovno društvo „Banja Luka“ ove 2021. godine. Za sada školu pohađa osam polaznika. To su djeca od 12 do 17 godina, a predavači su im naši članovi, takmičari u disciplini mušičarenje te priznati vezači mušica, kojih je takođe osmorica.Sastoji od praktične i teoretske nastave, gdje polaznici uče motati mušice, tehnike zabacivanja kod mušičarenja, upoznavanja sa insektima koji žive u vod… Ceo tekst >