Moj štap od bambusa

Bambus nejc web4Moj štap od bambusa

Prvo za početak nešto o ovom štapu. Štap je bio 56. štap u seriji napravljen je u davnom letu 31. januara 1966. Pezon&Michel je bio jedan od prvih proizvađača koji je masovno i sa vrhunskim kvalitetom pravio štapove od bambusa i prodavao ih je po celoj Evropi.

http://www.flyanglersonline.com/features/bamboo/part119.php na ovom linku ima sve o izradi P&M.

Kako sam dobio ovaj štap?

To je zanimljiva povijest. Jednog dana kad sam bacao stvari na smetlište, sreo sam jednog prijatelja ribiča koji lovi samo krape (šarane). Reče mi da je dobio neki štap za mušičarenje i da nema pojma kako da peca sa njim. Iz auta izvadi štap pa kaže da mu ga je dao prijatelj koji radi na smetištu, gdje ga je i našao.
Dogovorimo se za pecanje, a ja mu kažem lokacije gdje je najbolje za mušičarenje. Pitao sam ga ako može da mijenjam neki od mojih štapova koje sam koristio za mušičarenje za ovog od bambusa. Kaže da se ćemo dogovoriti. I tako smo po završenom mušičarenju promijenili štapove. Eto tako sam došao u vlasništvo ovog štapa.

Bambus nejc web1

Bambus nejc web5

Bambus nejc web2

Bambus nejc web3

Prvo pecanje sa novim štapom

Prvo pecanje sa ovim štapom sam doživio kao neku vrstu rasvetljenja zbog toga što nikad nisam pecao sa bambus štapom. Bacanje se izvodi bez većeg napora i preciznost je fenomenalna. Pecanje sa ovim štapom je bio pravi gušt. Nije trebalo dugo kad sam uhvatao prvu potočaru koja nije bila baš kapitalna, al’ struja vode i snaga ribe mi je sa ovim štapom napravila pravu euforiju i veliko uživanje. Štap je reagiraro sa ribom i strujom, tako da sam bio u punom kontaktu sa ribom. Imao sam sreću da sam izbrao dan odličan za mušičarenje – koji je na kraju bio perfektan.
U startu sam uhvatio 15-20 komada potočara između 20 i 45cm. I onda je počeo da pada mrak i u akciji je bila suha muha. Promjenio sam par mušica i dobijem onu pravu koja radi. Posle toga sam uhvatio još nekoliko lepih potočara i par manjih. Tako je štap preživeo ognjeni krst (vatreno krštenje) i rezultati su bili izvanredni.
Od tad sam sa ovim štapom lovio još par puta i svaki put je bio rezultat odličan, al’ nikad nije bilo tako kao prvi put.

Sad sam odlučio kupiti novi štap, ali nemam dovoljno para da bi ga nabavio – pa moram da prodam ovaj štap od bambusa. Možda ću u narednim godinama ovo što radim zažaliti, ali mi treba nov štap kojega bih koristio non stop.
Zbog toga prodajem ovaj štap koji sam koristio par puta – za »gušt«.

Napomena: Ovaj štap je napravljen od francuskog proizvođača P&M. Štap je bio napravljen 31 jan 1966. kao 56. štap u seriji.

Poz Nejc Kuković

Slike štapa na sajtu: https://www.dropbox.com/sh/cv9j8fkldbznbbd/jbjyWHSSFc

Kontakt preko mene s Nejcom! Urednik Ivan Korhner

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.