Kategorija: Galerija ulova

Parada vaših ulova na muhu, veleulovi, rekordi, C&R,

Potočna pastrmka tokom takmičenja na Sani

Pozdrav Ivane, Na tvoju molbu šaljem tebi i čitaocima Mušičara opis ulova koji sam ostvario tokom 5. i 6. kola takmičenja Premijer Lige BIH u mušičarenju, na rijeci Sani, u Donjem Ribniku. Ulov je ostvaren po malo većem vodostaju, ali to nije omelo ostale učesnike i mene da ostvarimo jako lijepe ulove taj dan. Sve pohvale za domaćina koji jako dobro gazduje ovim dijelom rijeke i tople preporuke svima da dođu i mušičare. Ovu zdravu divlju potočaru od 50cm sam upe… Ceo tekst >

Mićanov lipen od 51cm iz Ribnika

Milenko, Mićan Krajcer, Gornji Ribnik, RS, BiH, Lipen (lipljen) 51cm, rijeka Ribnik ispred Aqua restorana u Ribniku, RS, BiH. Uhvaćen 20 juna 2019. godine Oprema i pribor: Štap Orvis 9 #5, neko staro kolce Shimano, silk 0,12 stroft Lipen ulovljena na suhu muhu imitaciju jednodnevke (tamnozelenu krejicu).C&R! Danas je moj otac Mićan ulovio lipena od 51cm. Pozdrav od Tome… Ceo tekst >

Najveća riba na 10. JPK (X RAJP) u Sloveniji

Kalifornijska pastrmka od 61.5cm Savinja, Šempeter Najveća riba na 10.RAJP (10. JPK) je bila kalifornijska pastrmka 61.5cm koju je ulovio tokom takmičenja Pero Stefkov, Makedonija Zamolili smo Peru da nam ukratko opiše svoje iskustvo: „Ulovio sam je na nimfu zečije uvo koju sam dobio od mog druga Zoran Trajkovski na Savinji u delu Šempeter prvi dan 07. juna 2019. Ulovio sam je na štap Sage esn 10″ #3 na tipet 0.14mm. Borba s velikom ribom je trajala 15 minuta… Ceo tekst >

Lipljan iz Đetinje

Zovem se Stefan Jovanović, iz Užica sam, Srbija i uglavnom pecam na reci Đetinji. Tog dana krenuo sam sa mojim drugom Goranom Panićem da pecamo na nimfu, međutim riba se javljala na površini. Dolazimo na mesto „Picin vir“, gde u jednom „ćošku“ primećujem aktivnost jednog lipljana na površini. Razmotiram štap i promenim na suvu, debljina tipeta 0.12mm, štap Byron 9’6″ #3, šekrk daiwa 1000 i stavljam kedisa na 14, u prva dva provlačenja… Ceo tekst >

Mladica na 10. RAJP takmičenju u mušičarenju

Milan Martić, Pančevo, Srbija; Mladica nije merena, ali je po proceni bila duga oko 1m. Reka Dreta u Nazarju, tokom takmičenja na 10. RAJP u Sloveniji od 07-09. juna 2019. Od opreme sam koristio štap Vision Nymphomaniac #3, tippet 0,12mm Ulovljena na crni wolly bugger na No8 bez kontrakuke. C&R! Sa mojom ekipom „SMUĐ“ iz Požarevca sam otišao na takmičenje na 10. RAJP u Sloveniju na reci Savinji i njenoj pritoci Dreti. Gradovi Mozirje i Šempeter su ovo takmi… Ceo tekst >

Potočna pastrmka iz Savinje – Gašper

Gašper Konkolič, Jesenice, Slovenija, Potočna pastrmka, nije merena, na reci Savinja, Mozirje, Slovenija. Ulovljena 04. jun 2019. C&R! Pribor i oprema: štap orvis midflex 3#, Podvez (tippet) stroft 0.16mm. Muha: ulovljena na strimer od 5cm. (C&R). Gašper Konkolič je i vodič po rekama Slovenije Bistro!… Ceo tekst >

Potočara iz rijeke Tweed, Škotska – Troka

Jasenko Trokić – Troka (Torbjörn Trokic), građanin svijeta sada u Škotskoj, Potočna pastrmka nije mjerena, rijeka Tweed u Škotskoj, pored Edinburga. Ulovljena juče 29. maj 2019. Uveče. Od pribora mušičarski komplet: Štap k’o štap, špaga k’o špaga, tipet 6X (0.127mm) Mušica: Medium maslinasta na #18 urađena kao Ffly samo ima repić Eno je i dalje živi u svome carstvu. C&R! Čizme i cipele Simms da ne zaboravim, buff orvis, desna rukavic… Ceo tekst >

Velika kalifornijska pastrva iz Une – Zlatko Miladić

Zlatko Miladić, Zagreb, Hrvatska; Kalifornijska pastrva 80cm; rijeka Una, mušičarski revir Kulen Vakuf, BiH. Ulovljena krajem maja 2019. Oprema i pribor: štap Hardy Marksman 8 ft #4; Rola Galvan; žnora (struna) Ego micro skagit 4, predvez stroft fluorocarbon 0.16mm Mušica: gamarus maslinaste boje na udici bez kontrakuke veličine #16 Riba je nakon pola sata žestoke borbe vraćena u brzake predivne Une. C&R! Pozdrav Ivane, evo da Ti se javim. Vratio sam se i… Ceo tekst >

Ribe tokom Opena Gradac 2019.

Željko Jevtić – Kvisko, Valjevo, Srbija. Tokom takmičenja Open 2019. u dane 25. i 26. maj 2019. na reci Gradac kod Valjeva je jedini ulovio lipljana i pored njega niz potočara od kojih su ove dve baš lepe i velike. 1.Lipljan, ispod Erozivne brane, nimfa fazan, dužina ribe 34cm Lipljan 34cm 2. Potočna pastrmka, Šareno platno, strimer žuto crni, dužina ribe 48.5cm Potočna pastrmka 48.5cm 3. Potočna pastrmka, G vir nimfa fazan, dužina ribe 43cm Potočna pa… Ceo tekst >

Ima li još neko da se pohvali cverglanom na fly pribor?

Dunav u okolini Novog Sada … Lovio sam smuđeve, štuke, bandare, bucove, … a on došao kao kolateralac! Baš neobično iskustvo, ulov cverglana* na fly pribor i strimera! Ljubomir Pejčić Dodatak: *Cverglan (američki somić, regan, terpan, …) – ameiurus_nebulosus je alohtona vrsta kod nas i namnožio se, jer nema prirodnih neprijatelja, osim basa takođe alohtone vrste! Ljubo je dodao da ga jedu i druge grabljivice, ali bas najčešće. I jo… Ceo tekst >