Kategorija: Galerija ulova

Parada vaših ulova na muhu, veleulovi, rekordi, C&R,

Lep dan na Savinji

Lovio sam opet na Savinji, RD Ljubno ob Savinji, Slovenija. Ovaj mužjak potočne pastrmke je zagrizao na nimfu olivne boje sa narandžastom tungsten glavom. Imao 65cm, teža otprilike 3.5kg, možda i malo više. Jako je bio debeo. Ulovio sam još jednu šarenku ženku od 80cm i 6kg+, i još jednog mužjaka gotovo 90cm i ja mislim da je imao preko 8kg. Ali je izletio iz mreže pošto imam premalenu mrežu hehe. Oprema i pribor: štap je Vision MAG 9“ #4/5, rola Vision DEE… Ceo tekst >

Savinja rd Mozirje 2020.

Savinja rd Mozirje 2020.Velike pastrmke na strimere Ove godine sam odlučio da se više fokusiram na mušičarenje strimerima. Uglavnom zbog velike kalifornijske i potočne pastrmke u Savinji, kojom RD MOZIRJE izvrsno upravlja. Budući da sam prethodnih godina izgubio dosta takve pastrmke, na štapovima 3# ili čak 5#, kupio sam 7# pre početka sezone ove godine, možda malo preterano, ali uspeo sam da ulovim 5 komada 70+ kalifornijskih pastrmki sa ovom opremom, a tak… Ceo tekst >

Velika potočara iz Fojnice

Ajdin Zulum, velika potočara, nije mjerene, procjena oko 55cm, Rijeka Fojnica, BiH. Datum ulova 04.09.2020. Oprema koju sam koristio: Štap biltema 9 fita Masinica victory 5/6, Najlon debljine 0.16mm Upecana na strimer (imitacija peša). Vraćena je nakon slikanja. C&R! Ajdin… Ceo tekst >

Prvi ulov moje prijateljice Branke

Ovaj je avgust baš vruć. Moju prijateljicu Branku Pocajt sam vodio na mušičarenje na reku Savinju RD Šempeter. Odmah je shvatila tehniku zabacivanja i vođenja. Pošto nije imala opremu za vodu, skinula se u kupaći kostim i lovila iz vode. Lovili smo oko 1 sat. Prva riba joj je bila i najveća (oko 4-5kg), a druga je bila izvučena nakon 15min. Posle sat vremena smo završili ribolov i proslavili ulov. Branka u akciji na Savinji Ribe nisu merene, a ulovljene su na mahač.… Ceo tekst >

Hranjenje lipljena na površini

Ulovio sam ga ipak na nimficu Rijeka Ribnik 23.08.2020. ispred doktorove vikendice. Primetio sam lipljena koji se intenzivno hranio na površini vode. Prevario sam ga na štap Ado Jeginović, taman mi ga napravio. Na Ribniku sam ga isprobavao i prezadovoljan sam, čekrk Adin na posudbi dok moj ne dođe, naručen je. Mislim da je Lamson. Hranjenje lipljena na površini Provlačio sam mu i krejice i emergere, jer vidim da nešto tik ispod površine kupi. Nije htio, onda se od… Ceo tekst >

Jesetra na mahač – Miroslav Stojnev

Ovih dana avgusta 2020. sam ulovio jesetru (Stör na nemačkom) na mahač. Ulovljena je na komercijalnom ribnjaku, na strimera. Jezero Anglerparadies Oldenburg, Nemačka. Štap Sage Metod 5# odradio je sve super. Borba s ribom je bila prava Miki… Ceo tekst >

Mirkova velika šarenka 85cm

Mirko Ban, Ljubljana, Slovenija, Kalifornijska (šarenka) pastrmka 85cm težinu ne znam, ali je bila teška, jer ribe ne vagam, čim prije želim da je vratim u vodu pa samo merim dužinu, Reka Sava Dolinka, He Moste, Slovenija. Datum ulova 16.8.2020. Pribor i oprema: Štap orvis streamflex 9ft akcije #7,Rola OrviMirage,Predvez konger 0.20mmŠpaga Loop runner Streamer graševec (Muddler minnow) Svedok ulova i foto Jure Matučec. Hvala prijatelju za pomoć kod ribe i… Ceo tekst >

Potočna pastrmka 47cm, Gradac – Marko Lazić

Dolazim ujutru na sam početak fly fishing revira na reci Gradac, kod vodozahvata Ploče, i polako krećem uzvodno ka Konjičkom klubu i kasnije prema Erozivnoj brani. Hvatam par riba do Vajata, a iznad njih se nalazi jedan stvarno lep vir. Dolazim na njega i uočavam veliku žutu ribu kako leži na samom dnu vira. Stavljam nimfu sa 4mm tungsten glavom, da bi uspela da dođe do dna u takvoj struji. Spuštam je do dna i na drugi zabačaj riba je bila tu. Borba je mogla da počne. Vel… Ceo tekst >

Velika šarenka 31.07.2020. iz Savinje

Dare Haberle, Slovenija, Šarenka 72cm 6kg; reka Savinja, Slovenija, kraj jula 2020 Oprema: Štap cortland nimf Competition 3# 10.6; Muharska rola Danielsson Midge w2; Predvrvica je bila 0.12mm Muha je bila imitacija crva.. Riba je bila ujeta Dare… Ceo tekst >

Mladica od 84cm – Petar Vučinić

Bio je tog 21. jula 2020. veoma sunčan dan sa pomalo vjetra. Izgledao je kao dobar dan za pecanje nimfom, jer na Tari nekih puta lipljen i potočara znaju da dobro rade po takvom vremenu. Pecanje sam počeo negdje od 17h sata poslije podne. U poslednjih desetak dana vodostaj je dosta opao, a veliki bukovi su se skoro prepolovili. Dok sam pecao lipljana na nekoliko mjesta sam primjetio mladice. Sada su postale lakše uočljive i u očiglednom problemu sa skrivanjem. Oko 19.00h… Ceo tekst >