Mojca Silič, Slovenija; Soška pastrmka (marmorata) 61cm; reka Soča, RD Tolmin, Slovenija; Ulov ostvaren 19.9.2021. C&R!Pribor i oprema: Štap od 9ft 8# sentific angler sonar, predvez najlon 0.35mmStrimer Boško shedow 15cmOriginal Slovenački: Mojca Silič Soška postrv 61 cm C&R Soča Ribiška Družina Tolmin Pribor 9ft 8# sentific angler sonar predvrvica 0.35 nailon Streamer Boško shedow 15cmStreamer Boško shedow 15cmBoštjan Jakopič… Ceo tekst >

Na moj komentar na FB: „Nismo zabeležili ovaj ulov na Mušičaru! Pošalji nam priču o tom lipljanu, mestu ulova i na šta je došao, te o pok. bratu, preparatu lipljana, gde je završio preparat …?“Mislim da smo već pisali, ako se dobro sjećam objavljeno je tada u Riboreviji ili kako se već zvao list. To je bilo negdje 2005. kada ga je moj brat Dmitar Mito Antonić ulovio na Crnjaku, rijeka Ribnik. Cijelu priču sam osvježio 2017. Pokušavam naći zapis o svim podacima i svedocima pa ću ti po… Ceo tekst >

Mire Mladenovski, Makedonija; Makedonska pastrmka (Salmo Macedonicus) neobične boje tela, Reka Treska, Makedonija. Ulovljena 11.9.2021.Lepotica je upecana na nimfu „special edition“, moje izrade, kad se najmanje nadala. Uzela je na prvi zabačaj. Srećom po nju ispunio sam joj želju i pustio je natrag da uživa u hladnoj i bistroj vodi Treske. C&R!Riba je bila izuzetno koloritna i lepa, pa sam morao podeliti. Uživo bila još lepša.Mire… Ceo tekst >

Poštovanje Ivane, juče (04.09.2021.) na Sani, jedan od onih dobrih dana za mušičarenje (ff). Lipljen je uzeo žutu jednodnevku #18, naravno na dry fly. Bilo je neizvjesno, jer sam koristio Stroft 0,10mm podvez. Ali zbog veoma malog vodostaja Sane i nedostatka kiseonika, riba je pružala manji otpor i brzo je završila u meredovu.Namjerno sam poslao i drugu sliku od prošle godine, jer je bukvalno i taj prošlogodišnji uhvaćen na istom mjestu, samo na nimfu. E sad, da li se radi o i… Ceo tekst >

Još jedan dan sa mladim ribarom i učenikom Aladinom Đulkićem na Rijeci Unac.Započeli smo današnji ribolov. Dan je bio idealan za ribolov, oblačno vrijeme i ugodna temperatura. Pored mnogih riba koje je ulovio izdvojićemo dvije prelijepe kalifornijske pastrmke.Poslije ručka spustili smo se 9km nizvodno u selo Kulen vakuf na Rijeku Unu. Ribolov je i tu bio jako zanimljiv, tada sam i ja uzeo štap da uživam zajedno sa učenikom. Loveći lipljana zakačio sam kalifornijsku past… Ceo tekst >

Mušičarenje mladice za mene je od uvijek prestavljalo nešto nedostižno, nešto veliko. Tom razmišljanju je doprinijelo to da nisam imao adekvatan pribor za mušičarenje, ove plemenite ribe, kraljice Limskih brzaka. Dana 21. Avgusta 2021. godine se to mijenja, napokon kupujem adekvatan pribor namijenjen mušičarenju mladice. Štap ručne izrade 9.6 ft #7 uparen sa čekrkom #7 i sa tri šnjure (tonućom, plivajućom i intermedijalnom šnjurom) je došao u moje ruke. Danas 22. Avg… Ceo tekst >

Davorin Meršak, Slovenija; Šarenka (kalifornijska pastrmka) 77cm, oko 5-6kg; reka Savinja, Rd Šempeter, Slovenija. Petak 13.08.2021.Oprema: Štap hardy jet 10f #4; Predvez- vision 0.14mm.Ulovio sam je na nimfu fazanku #16 Hanak 450bl, tungsten zlatni 3.5mmTopao i sunčan dan sa temperaturom oko 33oC, temperatura vode isto visoka 20oC. Riba je kupila sitne nimfe.Borba je bila duga oko 20 minuta. C&R!Bilo je taj dan još ulova, a pored ove nimfe koristio sam i druge, evo ih… Ceo tekst >

RIBIČ: Rado Japelj, Vrhnika, Slovenija; Fotografija: Jan RozmanPribor: štap ADAMS KSTZ 10,5 stopa Rola: Favourite favo 46. Najlon: Konger steelon hi power 0.12mm.Nimfa: svetlo zeleni gamarus (napravio Jan Rozman)Riba: Soška pastrmka 87cm.Priča o ulovljenoj marmorati (soška pastrmka) je na ivici neverovatnog. Moj dobar prijatelj Jan Rozman i ja ambasadori smo u Sloveniji za španske euronimfing štapiće marke ADAMS FLYRODS. Budući da je novi ADAMS KSTZ štap lansira… Ceo tekst >