Pozdrav još jednom imenjače, evo par reči o ulovu one lepe pastrmke za koju su si me pitao.Pastrmka je ulovljena na jednoj relativno maloj planinskoj reci Weissenbach odnosno prevedeno na nas jezik “Beli potok” koja se nalazi 60ak kilometara od Salcburga, Austrija, gde živim. Tipična alpska planinska voda koje protiče kroz golu stenu, izuzetne bistrine i veoma hladna. Prepuna je potočne pastrmke, u tirkiznoj vodi. Teško je pecati jel te riba vidi pre nego ti nju, ali podje… Ceo tekst >

Revir Zmajevac nalazi se u Ključu, BiH na rijeci Sani u sklopu SRD Ključ. To je još jedan revir prepoznatljiv po mladici, po čemu ga mnogi poznaju. Ovaj put nećemo pisati o najvećem salmonidu naših rijeka, nego o mušičarskoj stazi u sklopu ovog revira.Kao što smo prošli put pisali na Portalu Mušičar o Sanici i Korčanici, tako i na Sani postoje revir i mušičarska staza gdje su cijene za revir i lov mladice 80KM, a za mušičarsku stazu i lov manjih salmonida i bijele ribe mušičarskim… Ceo tekst >

Pozdrav Ivane, kao što sam obećao šaljem vam reportažu sa Unice.Unica – Kraška rijeka koja nastaje iz dubokih podzemnih jama, protiče kroz brdima okruženo polje i nakon samo 18km svog toka se opet vraća u podzemlje i nestaje. Ponornica.Jedan od najljepših i moram naglasiti najluksuznijih revira Slovenije, jako bogat potočnom pastrmkom i lipljanom. Dana 21. maja 2022. oko 6.00 h sa Jožetom se nalazim ispred našeg ribarskog doma (Rd Medvode), brzo prebacimo stvari u jedan… Ceo tekst >

Kamačnik zaštićeni krajolik svojim prirodnim ljepotama pobuđuje znatiželju sve većeg broja ljudi. Zadnjih godina i sve veću popularnost stječe i u mušičarskom svijetu. Dužina vodenog toka je negdje oko 3,2km. Od ušća u rijeku Dobru., pa do samog izvora vodi uređena staza.Ušće Kamačnika u DobruIzvor je još neistražen jel trenutna istraživanja spiljskih kanala su došle do nekih 118m te se dalje nije išlo. Jedna predivna oaza i sklad prirode gdje od riba prevladava prava d… Ceo tekst >

USR „Neretva 1933.“ Mostar je na jednom malom dijelu rijeke Bune radi dodatnih mjera zaštite naših autohtonih vrsta, posebno ugrožene neretvanske mekousne pastrmke (meke), proglasio poseban režim ribolova po sistemu uhvati i pusti uz upotrebu samo mušičarskog pribora („flyfishing“ štap, čekrk, šnjura i jedna mušica bez kontrakuke i bez dodatnog otežanja).Dakle da ne bude zabune, mušičarenje je dozvoljen na cijelom toku Bune, ali na tom dijelu Bune sva uhvaćena riba… Ceo tekst >

Dugo očekivani otvor ove sezone 2022. smo po dogovoru Pike (Zdenko Brebrić), Ministar Zvonko (Zvonimir Pešić) i ja uradili na reci Gradac kod Valjeva. S nama je trebao ići i Ćupika (Goran Ikrašev), ali ga je sprečila visoka temperatura i bolest, pa je odlučio da ovaj put ne ide. Krenuli smo iz Novog Sada oko 07.00 i polako autoputem do Valjeva, gde srećemo prijatelja i mušičara Sašu Paunovića, Beograđanina. Pada dogovor da idemo u donji deo, oko Konjičkog kluba, gde smo parkir… Ceo tekst >

Karlovac je grad na četiri rijeke; Kupa, Korana, Dobra i Mrežnica i sve četiri su ljepotice svaka na svoj način.Mrežnica je lijeva pritoka Korane, izvire kod Slunja, a ulijeva se u Koranu kod Karlovca.Duljina Mrežnice je 64 kilometra i stješnjena je između porječja Dobre i Korane. Mrežnica je tipičan primjer rijeke u kršu (karstu), a na njoj se nalaze 93 sedrene barijere.Gotovo uzduž cijelog toka, od izvora do ušća rijeke, nižu se brzaci, slapovi, sedrene barijere i ujezer… Ceo tekst >

Dana 05. avgusta 2021. sam sa prijateljem posjetio revir u Donjem Vakufu na rijeci Vrbas. Kada smo došli do revira vidjeli smo da je voda bila pomutna, ali ni mutna voda nas nije spriječila da lovimo. Kako je voda bila pomutna stavio sam nešto svjetlije nimfe kojima sam dao moje nazive „ljubičica“, „hrđa“ i „crvena mušica“ od spenflex materijala.Riba je dobro radila na ove nimfe koje sam koristio. Ulovio sam dosta lipljena, a neke sam i uslikao, a neke nisam.Kolaž lipljenaPre… Ceo tekst >

Pa da počnem sa reportažom. Rijeka Savinja, RD Šempeter, trofejni revir. Konačno, poslije nekoliko otkaza zbog slabog vremena i visokih voda, pao je dogovor da se nađemo u subotu 24.07.2021. kod ribarskog doma u Preserju.Moram reći da smo karte kupili već na proljeće preko portala ribiškekarte.net sa popustom od čak 50%. Bilo nas je 7. Darko iz Varaždina, ja, Hamo sa kolegama iz Austrije i Njemačke: Saša, Ivan-Miki, Simon i Laudi. Neki od njih su došli već u petak navečer i mo… Ceo tekst >

Evo je reportaža sa Ćehotine. Dana 4. jula odlučili smo se za kampovanje na divljoj vodi Ćehotine Luka Dimitrijević, Nenad Dimitrijević, Uroš Dimitrijević i ja.Luka, Uroš, Milica i Nenad, Ćehotina jul, 2021.Naši prijatelji iz Pljevalja i čuvarska služba SRD Lipljan predložili su nam selo Jelice kao mesto netaknute prirode i potpune divljine te su nas doveli do kamp mesta. Da ćemo im večno biti zahvalni na tome što su nam otkrili ovaj komad nestvarne prirode, govori podata… Ceo tekst >